וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקמאר פנתה לליאור ז'אן

לי בוץ

21.7.2007 / 17:33

נציגי הקבוצה התרשמו מקשר מכבי ת"א ביורו. יצטרך להתמודד עם בעיית הצבא. בפגישה בין מאנה, לוני ונמני הוחלט על הבאת 2 ישראלים ו-2 זרים

קבוצת אלקמאר ההולנדית פנתה לקשר מכבי ת"א, ליאור ז'אן, אותו היא מעוניינת לצרף לשורותיה לקראת העונה הבאה. נציגים של הקבוצה עקבו אחר הקשר באליפות אירופה עד גיל 21 בהולנד לפני כחודש, שם הוא שיחק במדי הנבחרת הצעירה של ישראל, וכן במחנה האימונים של הצהובים במירלו, שם שותף ז'אן במשחקי האימון של מכבי ת"א.

אלקמאר אינה הקבוצה היחידה שהתרשמה מז'אן באליפות אירופה, ולפני מספר שבועות הוא קיבל הצעה גם מקבוצת לוקרן הבלגית. קבוצה נוספת שגיששה בסביבתו היא הירנביין ההולנדית, אך כרגע נראה כי ההצעה מאלקמאר הינה הרצינית ביותר.

כזכור, ז'אן טרם האריך את חוזהו במכבי ת"א וכתוצאה מכך בתוך עשרה ימים (ב-31 ביולי) הוא יהיה שחקן חופשי, מה שיקל על מעברו לאירופה. עם זאת, הבעיה מגיעה מכיוון שירותו הצבאי של השחקן, שאמור להשתחרר מהצבא רק בעוד כארבעה חודשים. בימים הקרובים יפנה ז'אן לצה"ל בבקשה לקצר את שירותו, אך במידה ובקשתו לא תתקבל הוא צפוי לחתום על חוזה חדש במכבי, בו יוכנס סעיף שחרור לחו"ל במחיר סביר.

מחפשים שני זרים ושני ישראלים

הערב (שבת) התקיימה פגישה בין הבעלים המיועד רוני מאנה, הבעלים הנוכחי לוני הרציקוביץ' והג'נרל מנג'ר אבי נמני, בה הוחלט כי הצוות המקצועי של הקבוצה יקבל תקציב להבאת שני זרים ושני ישראלים בכירים.

מבין הישראלים האלטרנטיבות להגיע לקרית שלום הם: עידן סרור, שהמו"מ שלו עם הפועל ת"א פוצץ, רביד גזל, שלומי ארבייטמן, אלירן דנין ואבירם ברוכיאן, במידה וישוחרר מבית"ר ירושלים.

ביממה הקרובה צפוי להסגר סופית עניין רביד גזל, כשאם הקשר לא יסגור את תנאיו עד מחר בקרית שלום, סביר להניח שהאופציה שלו תרד מהפרק, מכיוון שיעדיף לחבור להפועל כפר סבא.

בין הזרים נמצא שמם של חלוץ פ.צ. בריסל ונבחרת גינאה, סם באנגורה ופטר באז'אט ההונגרי, סגן מלך השערים בהונגריה, שכבש בעונה החולפת 16 שערים במדי גיור. גם ברנד תיס, שעל מועמדותו למכבי פורסם בתקשורת הבלגית, עשוי להגיע להתרשמות.

מחר (ראשון) יחזרו חניכיו של אלי כהן לאימונים לראשונה מאז ההפסד המביש במוקדמות גביע אופ"א באנדורה לקבוצת סנטה קולומה המקומית. הצהובים קיבלו יומיים מנוחה במהלך סוף השבוע ויפתחו בהכנות למשחק הגומלין מול קולומה, שיתקיים בשניים באוגוסט בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully