וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על התותחנים מתחמם

21.7.2007 / 14:41

המיליארדר האמריקאי סטן קרונקי אמור להציע 650 מיליון ליש"ט בעבור השליטה על ארסנל, אך גם איש הפורמולה 1 ברני אקלסטון בתמונה

כבר חודשים רבים מצב הבעלות על ארסנל עומד על סדר היום, ונראה כי בימים הקרובים הגזרה הזו עתידה להתחמם באופן משמעותי. המיליארדר האמריקאי סטן קרונקי, שמחזיק כיום ב-12.2 אחוזי בעלות בתותחנים, צפוי להגיש הצעה של 650 מיליון ליש"ט כיד להשתלט על המועדון, בעוד שאיש הפורמולה 1 ברני אקלסטון אמור גם הוא להתמודד על תפקיד האזרח מספר אחד של ארסנל.

לאקלסטון בן ה-73 יש כ-3 מיליארד דולר בחשבון העובר ושב, והוא לא מתכוון להכחיש את ההתעניינות שלו. "טרם שוחחתי עם מישהו בארסנל", אמר, "אבל כמובן שדיברתי עם דייויד דין, לאחר שפוטר, כי זה נראה היה לי מתבקש. אם מישהו יציע לי ללכת על משהו בעל ערך, כמובן שאלך על זה".

"האינדיפנדנט" מדווח כי קרונקי מנסה להיפגש עם דני פיזמן, שמחזיק בחלק הגדול ביותר של מניות התותחנים (24.11 אחוזים), בתקווה לשכנעו לוותר על חלקו במועדון. אולם פיזמן עצמו כבר התבטא בעבר כי "אלו שמחזיקים ביותר מ-50 אחוזים מהבעלות מתנגדים להשתלטות".

כזכור, הפיטורים של דין הכניסו את ארסנל למערבולת, שהובילה בין היתר לעזיבתו של הכוכב הגדול תיירי הנרי לברצלונה. גם מעמדו של המאמן ארסן ונגר אינו ברור, כשחוזהו יסתיים בקיץ הבא.

חדשות נוספות:

*מידלסבורו תרכוש את המגן הימני לוק יאנג מצ'רלטון, בעבור 5.13 מיליון דולר, כך הודיע המועדון מהליגה האנגלית השנייה.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully