וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שולם שולם לעולם: מוריניו משבח את גרנט

21.7.2007 / 12:36

מוריניו וגרנט נראו מסתחבקים באימוני צ’לסי, המאמן מחמיא: ”הוא בחור טוב שרוצה לעזור, אני שמח שהוא כאן כדי להקל עליי את החיים”

ז'וזה מוריניו מתחיל ליישר קו עם הבוס שלו בצ'לסי, רומן אברמוביץ', והחל מפזר ציטוטים מחמיאים לחבר הדירקטוריון החדש, אברהם גרנט.

"שוחחנו בינינו על איך העבודה בינינו תהיה מבחינה מבנית, ואני מרוצה", אמר מוריניו. "אני אעשה הכל אותו דבר, אעבוד באותה צורה ושום דבר לא ישתנה במאום. יש לי את אותן סמכויות, אותו כוח ואותם משאבים כבעבר. ואם אני אומר שאני שמח אז אני שמח. אם זה לא היה המצב, הייתם רואים אותי עושים פרצופים כועסים".

כזכור, מוריניו התנגד נמרצות למינויו של הישראלי בינואר 2007, וראה בכך חתירה תחתיו כמנג'ר. אולם לפני מספר שבועות העמיד בפניו אברמוביץ' עובדה מוגמרת, ומינה את גרנט לאיש הקשר בין צוות האימון וההנהלה, תפקיד עם הגדרות עבודה מעורפלות משהו. רבים העריכו כי מדובר בצעד ראשון בדרך לחילופי גברי בספסל של הכחולים (כשגם על ישיבתו של גרנט עליו נערך באנגליה סימפוזיון).

מאז המינוי נכח גרנט בכל אחד מהאימונים של צ'לסי, שעושה בימים אלו סיבוב הופעות בארה"ב. מאמן נבחרת ישראל לשעבר הבהיר למוריניו שלא יתערב בעבודתו, ובתקשורת האנגלית מדווחים כי השניים אף נצפו מחליפים ביניהם דאחקות.

"אני רוצה ללכת בכיוון של אברם, כי הוא עושה את החיים לפשוטים יותר, הוא בחור טוב", אמר הפורטוגלי. "הוא רוצה לעזור, ולא ליצור בעיות לאף אחד. בגדול, העבודה שלו היא לעזור לאנשים במועדון, ואני שמח שהוא חלק מצ'לסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully