וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאטל בעמדת עקיצה

21.7.2007 / 12:26

בעקבות הניצחון של המארינרס 2:4 בטורונטו וההפסד של האיינג'לס למינסוטה, הפער ירד למשחק אחד. א-רוד הוציא ספר ילדים

טורונטו - סיאטל 4:2

גזרת המערב מתחממת. לאחר שהמארינרס כבר היו בפיגור גדול מהלוס אנג'לס איינג'לס, הרי שניצחון בשבת בלילה בטורונטו והפסד של אנהיים במינסוטה ישווה את המאזן בין הקבוצות. מיגל באטיסטה קצר ניצחון עשירי העונה, מול הקבוצה בה שימש כקלוזר ב-2004 וב-2005. אדריאן בלטרה חבט להומר על ג'סי ליץ' המפסיד, והחבר'ה של ג'ון מקלארן קורצים, בעיקר כשג'יי ג'יי פאץ התותח שומר בפעם ה-31 ברציפות, 29 סייבים מתוך הרצף נרשמו העונה. הוא לא הרשה ריצה במשך 22 אינינגים.


מינסוטה - איינג'לס 5:7

אם בג'ון לאקי נפלה שלהבת, מה יגידו גארי מת'יוסי הקיר? האיינג'לס ממשיכים ליפול, כשלאקי, האס שלהם, חוטף שבע ריצות, חמש מהן לחובתו, ושלוש מהן ממחבטו של ג'סטין מורנו. מורנו רשם הומראן שאולי החזיר את הטווינס למסלול אחרי תקופה רעה מבחינתם. ניצחון לקרלוס סילבה ושמירה לג'ו ניית'ן.


ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 14:4

אנחנו לא יודעים עם מה להתחיל - עם העובדה שמייק מוסינה חטף בראש מבי ג'יי אפטון והדוויל רייז, או עם הידיעה המשעשעת שאלכס רודריגז השיק ספר ילדים חדש שכתב וחתם עליו יחד עם בתו. לספר קוראים "מחוץ למגרש" ובתרגום לעברית: "איך לסחוט כל גרוש מכל דבר שזז, להיות אגואיסט ולקחת את סקוט בוראס, הסוכן שלי, יחד אתי אפילו לבית השימוש". אבל הספר לא ממש עזר לא-רוד, והיאנקיז ספגו הפסד שני ברציפות, כשבי ג'יי אפטון מכה אותם עם שני הומרים וגם דיונר נבארו, פעם פרוספקט בכיר ביאנקיז, חובט להומר משלו. אדווין ג'קסון עם הניצחון, אנדי פיליפס עם הומר ליאנקיז.


בוסטון - שיקגו וייט סוקס 3:10

אחרי תקופה רעה מאוד, הרד סוקס הראו קצת התקפה, כשעל הדרך הם מגדילים את הפער מהיאנקיז לשמונה משחקים. ג'וש בקט ניצח בפעם ה-13 העונה במשחק סוער, כשכבר בפתיחה הורחק טרי פרנקונה, מאמן הרד סוקס, בגלל קריאה לא נכונה של השופטים, שפסקו על דאבל של ג'יי די דרו במקום על הומר בן שלוש ריצות. "זה היה הומראן", אמר רוב מקוויאק, האאוטפילדר של הוייט סוקס, "ברגעים כאלה אתה מקווה שלא יפסקו על הומר, אבל זה היה הומר". זה לא שינה יותר מדי לאחר מכן, כי קוקו קריספ חבט לטריפל שהעלה את הרד סוקס ליתרון באינינג חמישי בן ארבע ריצות (3:5, מפיגור 3:1), חוליו לוגו חבט לגראנד סלאם באינינג שמיני בן חמש ריצות והסיפור נגמר. הומר לג'ים ת'ומה, הפסד לחוזה קונטרראס בשיקגו, שישה ועשרה לבקט.


אוקלנד - בולטימור 6:1

האייז, הגם שקטעו רצף הפסדים לפני יומיים, לא נראים טוב. אריק בדארד האבו-כריש הלקה 11 חובטים בשבעה אינינגים של עבודה, כשבצד השני ג'ו בלנטון סופג את ההפסד. מארק אליס עם הומר לאוקלנד.


טקסס - קליבלנד 3:2

טראוויס הפנר חבט להומר, ג'ו בורובסקי הצליח לשרוד, איכשהו, אינינג מגעיל של שתי ריצות חובה ושמר בפעם ה-28 העונה ופאוסטו קרמונה ניצח משחק בתצוגה כוחנית של שמונה ושבעה, כדי לשמור את האינדיאנס בקשר עין עם דטרויט. ברנדון מקארתי עם ההפסד.


דטרויט - קנזס סיטי 10:2

ומה ששיחק לטובת האינדיאנס היא היכולת המשכנעת לאחרונה של הרויאלס, שניצחו סדרה בפנוויי פארק וגם לקחו את המשחק הראשון בקומריקה. ארבע חבטות וארבעה ריביז לבילי באטלר, כשגיל מש נותן הופעה יפהפייה של שבעה וחמישה וקוצר ניצחון שביעי העונה. קני רוג'רס עם ההפסד, הומר מספר 23 העונה לגארי שפילד.

NL: המטס כובשים את LA

לוס אנג'לס דודג'רס - ניו יורק מטס 4:1

אוליבר פרז היה ענק עבור המטס עם 7.1 אינינגים ושמונה טיגונים, אבל ניו יורק איבדה את שחקן הבסיס השני, חוזה ולנטין, ששבר את רגלו באינינג הרביעי. זו הפעם השניה העונה שולנטין נפצע קשה ברגלו הימנית, כשבראשונה קרע חלקית את הרצועה (קרע חלקי מאפשר לשחק אחרי תקופה קצרה). ובכל זאת, זה היה ניצחון שני של המטס בדודג'רס סטדיום, כשקרלוס בלטראן חובט להומר מספר 18 העונה, לאחר שחוזה רייס ניצל שגיאה של האקס-מט רוברטו הרננדז באינינג השמיני ונכנס הביתה. שישה אינינגים טובים לברט טומקו בלוס אנג'לס, הומר לנומאר גארסיהפארה ושמירה לבילי וגנר.


מילווקי - סן פרנסיסקו 8:4

למרות הספקות הגיע קומישינר הליגה, באד זליג, למגרשו הביתי במילווקי, כדי לצפות בבארי בונדס מנסה לשבור בסוף השבוע את שיא ההומראנס. בונדס לא עשה כלום במשחק, אבל הופעתו של זליג היא בגדר הצהרה שהוא מכבד את השיא של בונדס, לאחר תקופה ארוכה של סימני שאלה בעניין הזה. באינינג השביעי, בפיגור 4:3, הפכו הג'איינטס את התוצאה עם סינגל של גיירמו רודריגז, והמשמעות לאחר הניצחון של שיקגו היא שהקאבס מרוחקים 2.5 משחקים בלבד מהברוורס. נוח לאורי עם הניצחון, קרלוס וילנואבה עם ההפסד.


שיקגו קאבס - אריזונה 2:6

הקאביז מחכים בפינה, ועכשיו השאלה לגבי ראשות הבית היא כבר לא אם אלא מתי. הומר וארבעה ריביז של אראמיס רמירז עשו את ההבדל הגדול, כשבצד של ההגשה גובר ג'ייסון מארקי (7.2 אינינגים) על ברנדון ווב (שבעה ושמונה). כריס יאנג עם הומר לאריזונה.


סן דייגו - פילדלפיה 7:3

ניצחון נאה לפיליז מול הפאדרס. אדם איטון הגיש נגד קבוצתו לשעבר וזכה בניצחון תשיעי העונה, ג'סטין ג'רמאנו רשם הפסד רביעי. הומר, שתי חבטות ושני ריביז לצ'ייז אטלי בפילדלפיה.


אטלנטה - סט. לואיס 4:2

הניצחון של המטס לא שירת את הברייבס, וגם ההפסד לקרדינלס המדשדשים לא. שבעה אינינגים ושבע קטילות לאדם ויינרייט בניצחון, שמירה לג'ייסון איזרינגהאוזן והומר לאלברט פוחולס, ה-21 שלו העונה. לאחר שבעה אינינגים טובים של צ'אק ג'יימס החליפו רפאל סוריאנו ורשם את ההפסד, כשחואן אנקרנסיון מעלה את הקרדינלס ליתרון באינינג השביעי, אותו לא שמטו.


פיטסבורג - יוסטון 2:1

משחק אשפה התפתח לדואל טוב, שבסיומו ניצח רוי אוסוולט, עם שישה וארבעה, את טום גורזלאני, עם שבעה, ארבעה והומר בן שתי ריצות לקרלוס לי כבר באינינג הראשון, שחרץ את גורל המשחק. שמירה לבראד לידג' המתקמבק.


פלורידה - סינסינטי 2:10

עוד מפגש בין שתי קבוצות סתמיות הוליד ניצחון מוחץ לדגים. סקוט אולסן הגיש שבעה וקטל חמישה, כשהוא נעזר בהומרים של דני אוגלה, מיגל קבררה ומיגל אוליבו. ג'ף קוניין וברנדון פיליפס עם הומרים לרדס, הפסד לקייל לוהש.


וושינגטון - קולורדו 3:1

זה היה היום של ארון קוק, שעם שבעה ושמונה ועזרה של מנואל קורפאס עם השמירה, ניצח את הנשיונלס הנוראיים, והעלה את המאזן של הרוקיז ל-47:49. וושינגטון, שבמחצית הראשונה של העונה נראתה כמו קבוצה לגיטימית, לא מסוגלת להכניס ריצות. בילי טרייבר עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully