וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק אחרון לבית"ר לפני החזרה

אסף שקד

20.7.2007 / 12:06

הירושלמים יפגשו את OFK בלגרד, ויחזרו בראשון לארץ. ברק יצחקי, מיכאל זנדברג ותומר בן יוסף יפתחו בהרכב, שמעון גרשון סובל מפציעה

שבוע וחצי לפני המשחק בליגת האלופות מול קופנהגן תערוך הערב ב-19:30 (שבת) בית"ר ירושלים את משחק ההכנה האחרון שלה במסגרת מחנה האימונים באוסטריה, כשבאמתחתה מאז של שני ניצחונות ושני הפסדים. היריבה תהיה OFK בלגרד, שסיימה את העונה האחרונה במקום הראשון בבית הפלייאוף התחתון בליגה הסרבית הראשונה. אוהדיה של הקבוצה ידועים בלאומנותם ודגלים המזוהים עם קבוצות ניאו-נאציות מעטרים את היציעים מדי משחק.

מצב הרוח בקבוצה טוב למרות החום המעיק, אך עם זאת מתחילים לחוש בקבוצה את הלחץ לקראת המשחק מול הדנים, ובלובי המלון אתמול ניתן היה לשמוע את המילה "קופנהגן" יותר מפעם אחת.

הבשורה הטובה לקראת המשחק נגד בלגרד היא חזרתו של ברק יצחקי להרכב. השחקן עבר ניתוח בראשו, ואף סובל בכאבים בכתף, אך אמור לפתוח כשחקן כנף באגף ימין. שחקן נוסף שחוזר להרכב לאחר שנעדר מההפסד לסופיה הוא הקשר מיכאל זנדברג, שיאייש את עמדת החלוץ-קשר השמאלי.

חילוף נוסף יערוך המאמן יצחק שום בחוליית ההגנה, כששמעון גרשון, שפתח מול הבולגרים, יחזור לספסל, ואילו תומר בן יוסף יעלה לצידו של אריק בנאדו. גרשון חש מעט כאבים בימים האחרונים גרם לדאגה בצוות הרפואי, והוסכם שיקבל קצת מנוחה.

עושה רושם שההרכב שיפתח היום צפוי להיות זהה לזה שיפתח גם מול קופנהגן בעוד כשבוע וחצי, כשהשינוי היחידי אמור להיות בעמדת הבלם, עם ההתלבטות בין גרשון לבן יוסף. גם הצטרפות של מילובן מירוסביץ' על חשבון שחקן קישור באה בחשבון.

מחר בבוקר תקיים הקבוצה אימון בוקר קליל, ולאחריו תצא לווינה, שם תשהה כשלוש שעות עד להמראה לישראל בשעה 21:00. לקראת השעה 23:45 בלילה צפויה בית"ר לנחות בישראל ולהתקבל על ידי עשרות אוהדים.

עם חזרתה לארץ תקיים הקבוצה עוד 2 משחקי אימון - אחד מול הפועל עכו ביום חמישי והשני מול נצרת עלית ביום שלישי. ביום שני אמור החלוץ הברזילאי אנטוניליו לנחות בישראל ובשלישי ישלים מירוסביץ' את מסכת הזרים לעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully