וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ברור למה בן שמעון מעדיף את סואן"

21.7.2007 / 22:08

שחקני בקרית שמונה מתמרמרים נגד החתמתו של הקשר. אריאל זלצר, מגינה של ארחנטינוס ג'וניורס, סיכם בקבוצה, הבלם מטומבו לא יגיע

לוסיאן מטומו, בלם נבחרת קמרון לשעבר, לא ישחק בעונה הקרובה בהפועל קרית שמונה. הבלם חתם כבר בקרית שמונה, שציפתה לבואו, אבל לוצרן, קבוצתו הנוכחית של מטומו, החליטה לבסוף לא לשחרר אותו. עכשיו העולה החדשה תצטרך בימים הקרובים להחתים בלם זר אחר במקומו.

מי שכן עשוי להגיע ולהפוך לרכש גדול של הקבוצה הוא אריאל זלצר, המגן השמאלי בן ה-25 של ארחנטינוס ג'וניורס מהליגה הראשונה בארגנטינה. זלצר סיכם בקבוצה, ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, יצטרף אליה לאחר מחנה האימונים בהולנד.

זלצר, יהודי במוצאו, לא יתפוס משבצת של שחקן זר. המו"מ עימו היה ממושך, ולאחר שסירב להצעה של 140 אלף דולר, שידרגה קרית שמונה את הצעתה, והוא צפוי להשתכר בסביבות ה-180 אלף דולר בעונה הקרובה. הוא יכול לשחק גם כבלם, כשלפני מספר שנים שיחק תחת הדרכתו של המאמן חוסה פקרמן במדי נבחרת הנוער של ארגנטינה במסגרת אליפות העולם.

בעונה שעברה ביקש אוסוולדו ארדילס, מאמן בית"ר ירושלים, להביא את זלצר. "מדובר בשחקן ברמה מאוד גבוהה", סיפר אז פרננדו גורביץ', כתב העיתון קלארין מבואנוס איירס, "מהיר, חזק טכני וקשוח מאוד. הוא אפילו שיחק בנבחרת הנוער של ארגנטינה והיה בסגל הנבחרת הצעירה. הוא אמנם לא זכה עדיין לזימון לסגל הנבחרת הבוגרת אבל זה רק מהסיבה שבעמדה שלו משחק פבלו סורין".

אחרי זלצר היו עוד מספר קבוצות מליגת העל, אולם בסופו של דבר הקדימה קרית שמונה במרוץ את כולן. ביום ראשון תחל הקבוצה את מסע משחקי האימון שלה, מול קייסריספור הטורקית.

התמרמרות שחקנים נגד סואן (אורן ירמיהו, הארץ)

החתמת סואן, קשר מכבי חיפה בעונה שחלפה, מעוררת התנגדות קשה בקרב השחקנים. "יש לנו כבר שחקנים טובים במשבצת של סואן בקישור האחורי, יוסי דורה וסלאח חאסרמה", אמר שחקן בקרית שמונה בשיחה מהולנד, "לא ברור למה המאמן רן בן שמעון מעדיף את סואן על פני שחקנים שתרמו לעליית הקבוצה לליגת העל".

איזי שרצקי, יו"ר קרית שמונה, ימריא מחר להולנד ועשוי לצפות במשחק האימון הראשון מול גזיאנטספור הטורקית. בנוסף צפויים להצטרף למחנה חלוץ מצרפת וקשר אחורי מחוף השנהב.

עדכון ראשון: 20.7 21:16
עדכון אחרון: 22.7 7:46

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully