וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנסיס חוזר ליוסטון

20.7.2007 / 13:43

אחרי קדנציות לא מוצלחות באורלנדו וניו יורק, ואחרי השחרור מפורטלנד, חוזר סטיבי למכורתו. הסוניקס מתקרבים לאוקלהומה סיטי

מסע הנדודים של סטיב פרנסיס נמשך, והתחנה הבאה שלו תהיה אחת מוכרת. הרכז הפרובלמטי שנשלח בערב הדראפט האחרון מהניקס לפורטלנד ושוחרר מיידית על ידי הבלייזרס עם הגעתו, הגיע לסיכום עם יוסטון על חוזה לעונה אחת. כזכור בילה פרנסיס את חמש העונות הראשונות שלו בליגה במדי הרוקטס, בהן היה הכוכב הגדול של הקבוצה וזכה לכינוי "סטיבי פרנצ'ייז". מאז הלכה הקריירה שלו והדרדרה, ובשנותיו באורלנדו ובניו יורק הוא הפך בעיקר לנטל על קבוצותיו, בשל אי ההתאמה בין חוזה העתק שלו לביצועיו על הפרקט.

אחרי שהבלייזרס מיהרו להיפטר ממנו על מנת שלא יהווה השפעה שלילית על השלד הצעיר והמבטיח שלהם, קיבל פרנסיס מספר הצעות, כשמיאמי, דאלאס והקליפרס היו במירוץ, אבל בסופו של דבר בחר לחזור ליוסטון, ולנסות לשקם את הקריירה הדועכת שלו במקום בו היא החלה.

פרנסיס עצמו נשמע נלהב מהמעבר: "זו הזדמנות נהדרת, אני מאוד נרגש. זה רגע די מדהים עבורי, ואני עדיין די מסוחרר מהאירועים".

הג'נרל מנג'ר של יוסטון, דריל מורי, בירך על הגעתו של הרכש החדש: "אני חושב שסטיב רואה את המצב כלידה מחדש, כהתחלה מחודשת לקריירה שלו. אנחנו סבורים שהוא יכול להיות חלק חשוב במה שנבנה כאן, ומגיע לו קרדיט על כך שהוא בחר במקום בו יהיה לו הסיכוי הכי טוב לנצח על פני מקום יותר משתלם כלכלית".

עוד עסקה שלא צלחה ללייקרס

הלוס אנג'לס לייקרס מובילים את ה-NBA בשמועות על טריידים בפגרה הנוכחית, וכעת הם יכולים להוסיף עוד ספקולציה לאוסף. ה"ניו יורק פוסט" מדווח כי בהוליווד רקחו לפני מספר שבועות עיסקה משולשת עם שארלוט וניו ג'רזי, במסגרתה היה אמור לעבור למאר אודום לנטס, ריצ'ארד ג'פרסון לבובקאטס וג'ראלד וואלאס היה עושה את דרכו ללוס אנג'לס. על פי העיתון מי שהכשיל בסופו של דבר את העסקה היה מייקל ג'ורדן, הבעלים של שארלוט, שלא היה מספיק מרוצה מהנתח של קבוצתו בטרייד.

עוד בגזרת הלייקרס, כריס מיהם, הסנטר כמעט את כל העונה החולפת עקב ניתוח בעקב, חתם על הארכת חוזה בקבוצה. דרק פישר, ששוחרר בסיום העונה מיוטה, השלים את חזרתו ללייקרס.

* קליי בנט, הבעלים של הסוניקס, הודיע כי במידה ולא ייבנה לקבוצה אולם חדש בסיאטל, הוא יעביר את הסוניקס לאוקלהומה סיטי. "שקלנו גם את קנזס סיטי, אבל במידה של מעבר אוקלהומה סיטי תהיה היעד", הכריז בנט.

* וושינגטון, שמנהלת מגעים לשליחת הזכויות של חואן קרלוס נבארו עם כמה קבוצות (כשמיאמי מובילה את הרשימה), מנסה לשלוח יחד עם נבארו את ברנדון הייווד, אנטוניו דניאלס או איתן תומאס.

* כצפוי, אינדיאנה לא השוותה את ההצעה אותה קיבל מייסאו באסטון מטורונטו, והפורוורד הפך באופן רשמי לשחקן הראפטורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully