וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו מאופס להפועל ת"א במשחק הראשון באוסטריה

לי בוץ

20.7.2007 / 21:57

האדומים הציגו יכולת פושרת ונפרדו מסיגמה אולמוץ הצ'כית בתיקו 0:0 במשחק הראשון מתוך ארבעה שמתוכננים במחנה באוסטריה

הפועל ת"א סיימה הערב (שישי) את משחק ההכנה הראשון שלה מבין ארבעה שמתוכננים במהלך מחנה האימונים באוסטריה, בתיקו 0:0 מול קבוצת סיגמה אולמוץ הצ'כית.

סגל השחקנים המלא עמד לרשותו של המאמן גיא לוזון, כולל המגן יגאל אנטבי, שלא התאמן אתמול מאחר וחש ברע. הבלם הברזילאי, גבריאל דוס סאנטוס, ערך הופעת בכורה במדים האדומים, בעוד שואליד באדיר, שתופקד כבלם במשחק האימון מול בני לוד בוולפסון, פתח בקישור האחורי, כשהוא עונד את סרט הקפטן.

בחוד המשיכו לקבל את הקרדיט ליאור אסולין ועדי סבג הצעיר, ששיחק 90 דקות מלאות. ראובן עובד פתח את המשחק על הספסל, כמו גם רמי דואני, שלא התאמן באופן סדיר במהלך השבוע האחרון בעקבות טיפול אנטיביוטי שקיבל בשל טיפולי שיניים. השניים נכנסו לשחק עם פתיחת המחצית השנייה.

בדומה למשחק מול בני לוד בישראל, אותו ניצחו האדומים 0:1 משער של עידן סרור, גם הערב הציגו חניכיו של גיא לוזון יכולת פושרת למדי ולא הצליחו לייצר מצבים של ממש מול היריבה הצ'כית, שניצחה במהלך השבוע 0:1 את ווסטהאם יונייטד במשחק אימון. ההזדמנות הגדולה של המשחק הגיעה מרגליו של אבדג'י בדקה ה-65, כשהברזילאי בעט מ-40 מטרים הישר למשקוף.

המשחק הבא של הפועל יתקיים ביום ראשון בערב מול היריבה החזקה ביותר מבין היריבות אותן תפגוש בעשרת הימים באוסטריה, הכוכב האדום בלגרד. בהמשך ישחקו האדומים גם מול אולימפיאקוס ניקוסיה הקפריסאית ופלימות' האנגלית.

הרכב הפועל ת"א: וינסנט אניימה; דני בונדר (עאמר מנצור, 45), טל חן (אשר טובי), דוס סאנטוס (רמי דואני, 45), יגאל אנטבי (גל שיש, 45); וואליד באדיר (ביברס נאתכו), אבדי (מאור פרץ), מזואה אנסומבו (איתי אלקסלסי), ברוך דגו (קובי סוויסה); עדי סבג, ליאור אסולין (ראובן עובד, 45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully