וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף אחרי ההפסד לבולגריה: "זה משחק שלמדנו ממנו הרבה"

20.7.2007 / 21:40

מאמן נבחרת ישראל צביקה שרף מחפש נקודות אור בהפסד 72:65 במשחק ההכנה הראשון בבולגריה. טפירו קלע 12. במוצ"ש: שוב בולגריה

נבחרת ישראל בכדורסל הפסידה הערב (שישי) לנבחרת בולגריה 72:65 (37:39) במשחק אימון שנערך בסופיה. זה היה משחק ההכנה הראשון של הנבחרת, שמתכוננת לטורניר ההזדמנות האחרונה לאליפות אירופה.

הנבחרת שלטה ברוב שלבי המשחק והרבע הראשון הסתיים ב-21:25 לטובתה. גם ברבע השני נמשך המשחק הצמוד בשליטה ישראלית והנבחרות ירדו להפסקה כשלוח התוצאות הראה 37:39 לישראל. ברבע השלישי נמשך המשחק הצמוד והרבע הסתיים בתוצאה 56:56. בפתיחת הרבע האחרון ההגנה של הנבחרת לא תפקדה והבולגרים קלעו 10 נקודות ללא מענה ועבורו להוליך 66:56. עד לסיום לא הצליחה הנבחרת להדביק את הפער.

קלעו לישראל: מאיר טפירו 12 (6 אסיסטים, 5 איבודים), ג'רון רוברטס 10 (2 מ-6 מהקו), יותם הלפרין 8, עידו קוז'יקרו וליאור אליהו (11 ריבאונדים) 7 כ"א, מתן נאור 6, דרור חג'ג' ויניב גרין 4 כל אחד, רביב לימונד, גיא פניני ועמית תמיר 2 כל אחד, ארז מרקוביץ' 1. משה מזרחי לא קלע, מורן רוט לא התלבש.

הירבו לקלוע לבולגריה: דיאן איבאנוב 15, טודור סטויקוב 14, סטפאן גרגורייב 12 ואסן ווליקוב 10.

המאמן הלאומי צביקה שרף אמר בסיום המשחק: "אני מאוכזב מההפסד, זה משחק שהיינו צריכים לנצח. נכון שזה היה משחק ראשון במחנה אימון, אבל אני דורש מהשחקנים יותר וגם משחק כזה בסיטואציה הזו היינו צריכים לנצח ולא להפסיד. חילקנו את דקות המשחק בין כל שחקני הסגל ותירגלנו הרכבים שונים, אבל אני לא מסתתר מאחורי העובדה הזו כדי לתרץ את ההפסד. בשלושת הרבעים הראשונים הנבחרת ביצעה את העבודה, ברבע האחרון עשינו יותר מידי שגיאות, בעיקר בכל מה שקשור ללקיחת ריבאונד בהגנה, בירידה להגנה אחרי החטאה, החטאנו יותר מידי זריקות עונשין וכל זה הביא להפסד. זה היה משחק אימון שלמדנו ממנו הרבה, נשב וננתח את הדברים ונלך קדימה, מחר כבר נשחק טוב יותר".

הנבחרת תקיים במוצאי שבת משחק נוסף מול הנבחרת הבולגרית וביום ראשון מול נבחרת מקדוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully