וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעבודה בקרית שלום, דרושים שחקנים רציניים

לי בוץ

20.7.2007 / 18:11

אנשי מכבי ת"א ממשיכים לחפש במרץ אחר חלוץ ברמה גבוהה. בנוסף, טוען גורם בכיר בהנהלה כי: "שחקן ישראלי בכיר נוסף על הכוונת"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

"ישראלי בכיר על הכוונת"

בעונה החולפת התלונן אלי כהן, מאמן מכבי תל אביב, לא פעם על העובדה שאין לו שחקנים עם יכולת סיום טובה ליד השער. כתוצאה מכך, עיקר המאמצים במהלך הקיץ הופנו לחיזוק בחלק ההתקפי של הקבוצה ופרט ליאניק קמנאן, יניב עזרן ודודו ביטון, שהוחתמו בקרית שלום, מתכוונים במכבי להתחזק בעוד חלוץ זר ברמה גבוהה. "השנה מכבי תשחק בשיטה שיותר קרובה ל-4-3-3 מאשר ל-4-5-1 של העונה שעברה", סיפר היום גורם בצוות המקצועי והוסיף: "מכבי תשחק התקפי העונה".

הצוות המקצועי של מכבי תל אביב מחזיק כרגע בשמות של ארבעה מועמדים להצטרף לחוד הצהוב, זאת לאחר שנדחו על ידי לא מספר שחקנים שסרבו להגיע לישראל. בין השמות הבולטים אותם ניסו להנחית בקרית שלום ללא הצלחה, נמצא שמו של חלוצה האורוגוואי של כרונינגן, לואיס סוארז. שחקן נוסף מהרמות הגבוהות של אירופה שסרב לפנייה רשמית של מכבי הוא החלוץ הבלגי, ווסלי סונק, מבורוסיה מנשנגלאדבך הגרמנית. שניים שעדיין מועמדים להגיע לקבוצה הם חלוץ פ.צ. בריסל ונבחרת גינאה, סם באנגורה, שדרש תחילה שכר של קרוב ל-700 אלף דולר בעונה אך כעת מוכן להתפשר על חצי מזה, ופטר באז'אט ההונגרי, סגן מלך השערים בהונגריה, שכבש בעונה החולפת 16 שערים במדי גיור. גם ברנד תיס, שעל מועמדותו למכבי פורסם בתקשורת הבלגית, עשוי להגיע להתרשמות בת"א.

במקביל, מתכוונים הצהובים להתחזק בקשר אחורי זר ובשני שחקנים ישראלים, אחד מהם עשוי להיות רביד גזל, ששוחרר ללא תמורה מקבוצתו, מכבי חיפה. גזל אמור היה להפגש היום עם ראשי מכבי ת"א, אך בעקבות ההפסד המביך של הקבוצה אמש באנדורה, נדחתה הפגישה. במכבי הבהירו היום כי בימים הקרובים צפויות התפתחויות בנושא גזל, ולא פוסלים אפשרות להביא אותו כגיבוי הן לעמדת הקשר האחורי והן לעמדת המגן הימני.

עוד הבהיר היום גורם במכבי כי "ישנו שחקן ישראלי בכיר נוסף על הכוונת של הקבוצה, איתו מתנהל מו"מ". כרגע, מסרב אותו גורם לחשוף את שמו של השחקן מחשש שהדבר ייפגע בסיכויו להגיע לקרית שלום. במקביל, הצוות המקצועי הביע לאחרונה את אכזבתו מהיכולת של המגנים הצהובים, ולוואלה! ספורט נודע, כי אלי כהן מפעיל לחצים על מנת לצרף לקבוצה את מגנה השמאלי של בית"ר ירושלים, אלירן דנין. במכבי ימתינו לגיבוש הסגל הסופי של האלופה לקראת העונה הבאה, ולאחר מכן ישקלו לפנות לשחקנים שינופו מהבירה.

במקביל, בקבוצה מתכוונים לשחרר לפחות שני שחקנים מהסגל הנוכחי, ככל הנראה אחד משחקני הנוער שעלו לבוגרים. זאת בעקבות עודף שחקני ההגנה שיש לקבוצה, אליו הצטרפו השנה הצעירים ניסו קפילוטו, עמירן שקלים ואדר כהן. שחקן נוסף שעשוי להיות משוחרר הוא הקשר ארז מסיקה, בו מעוניינת מ.ס. אשדוד. במידה ומכבי תוותר על שירותיו של מסיקה, ייתכן ויהיה זה חלק מעסקת חליפין תמורת שחקנים מעיר הנמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully