וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ניצחה את אוקזר, בניון הצטיין

20.7.2007 / 17:51

יוסי בניון פתח לראשונה בהרכב של האדומים, שיחק 62 דקות בניצחון 0:2 על אוקזר ונבחר על ידי האתר הרשמי לשחקן המצטיין

יוסי בניון רשם הערב (שישי) הופעת בכורה בהרכב הפותח של ליברפול, כששיחק 62 דקות בניצחון 0:2 על אוקזר הצרפתית. משחק ההכנה התקיים בשוויץ ובניון, כמו במשחק הבכורה שלו, היה דומיננטי בקישור הימני ואף היה קרוב לכבוש שער בדקה החמישית. המנג'ר רפא בניטז שיבח בסיום המשחק דווקא את תפקודו של נאביל אל זאהר, המרוקאי שהחליף את בניון במחצית השניה. באתר הרשמי של הקבוצה פירגנו לישראלי ובחרו בו כשחקן המצטיין במשחק.

לקראת סיום המחצית הראשונה עלתה ליברפול ליתרון כאשר הקפטן סטיבן ג'רארד הגיע למצב של אחד על אחד מול השוער הצרפתי והכניע אותו בקלות. 11 דקות אחרי החילוף של בניון, ליברפול סגרה עניין. הפעם היה זה דניאל האגר הדני שהתרומם מצויין לכדור חופשי ונגח מקרוב פנימה.

זה היה ניצחונה השני של ליברפול בשני משחקי הכנה, אחרי שבראשון היא גברה על ורדר ברמן הגרמנית 2:3. בשבוע הבא תצא הקבוצה לטורניר בהונג קונג.

מנצ'סטר יונייטד חגגה עם רביעיה בסיאול

מי שכבר נמצאת במזרח הרחוק היא מנצ'סטר יונייטד, ששיכנעה היום במשחק ההכנה השני שלה באסיה עם ניצחון 0:4 על פ.צ סיאול הקוריאנית. האיצטדיון בבירה הקוריאנית התמלא עד אפס מקום, והקהל שברובו עודד את היונייטד, ראה שערים מבית היוצר של כריסטיאנו רונאלדו, ווין רוני, כריס איגלס ופרטיס אברה.

למרות שלא שיחק, מי שזכה לעידוד הגדול ביותר היה הנציג הקוריאני במנצ'סטר, פארק ג'י סונג, שהרעיד את היציעים בכל פעם שפרצופו נראה על המסך הענק באיצטדיון, כשהוא ישב על הספסל.

בשבוע הבא תקיים מנצ'סטר יונייטד שני משחקים בסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully