וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז פתאום באה נתניה

20.7.2007 / 16:39

התפוצצות מפתיעה של הטייגרס הקנתה להם ניצחון 6:17 על בית שמש. רעננה הפכה פיגור לניצחון 4:5 על מודיעין. ת"א-פ"ת 3:8

לזה לא כל כך ציפו שחקני בית שמש בלו סוקס. הגרביים הגיעו למפגש מול נתניה החלשה, חטפו חמש ריצות באינינג הראשון ועשר באינינג השישי ונטבחו ללא רחמים -17:6. רמון רודריגז עם הניצחון הראשון שלו העונה, ג'סטין קרדינל עם ההפסד לאחר 0.2 אינינגים בלבד. הופעה מביכה של כל ההגשה של בית שמש, כשקרדינל חוטף חמש ריצות, סקוט פרלמן ארבע ואלון ליישמן שמונה. הומר להקטור דוס סנטוס מנתניה.

מודיעין יכלה לנצל את ההפסד של בית שמש ואף הובילה 3:4 על רעננה באינינג השביעי, אבל גם היא סבלה מהגשה איומה. קרייג איגל הוליך את בן פילד לתוך בסיסים מלאים, ואז חבט חואן רמירז לסינגל מנצח מידי נייט רוזנברג - 4:5 לרעננה בסיום. מקס ואסקז זכה בניצחון, הומר שישי לרמירז העונה.

ת"א לייטנינג הייתה קבוצת הצמרת היחידה שניצחה, עם 3:8 על פ"ת פיונירס. המשחק בספורטק נדחה בשעתיים בגלל ממטרות שהופעלו והפכו את המגרש לבוצי. לאחר שהחל, שלט אדם קראב במצב העניינים והגיש חמישה אינינגים כדי לקצור ניצחון רביעי העונה. ארי אלכסנברג היה המגיש המפסיד, ג'ף הייסטינגס עם הומר לת"א.

ביום ראשון, ה-29 ביולי, יתקיים בכפר הבפטיסטים בפ"ת משחק האולסטאר של הליגה, כשהקבוצות יורכבו מכוכבי הקבוצות "הצפוניות" (נתניה, רעננה ות"א) מול "הדרומיות" (בית שמש, מודיעין ופ"ת).

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 5:16
2. מודיעין מיראקל 7:13
3. ת"א לייטנינג 7:13
4. רעננה אקספרס 12:9
5. נתניה טייגרס 12:6
6. פ"ת פיונירס 17:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully