וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי אומר צ'או לאזורי

20.7.2007 / 14:38

אחרי שנת התלבטות, קפטן רומא החליט סופית כי לא יחזור לסגל אלופת העולם איטליה: "אני מצטער, אבל בריאותי היא הדבר הכי חשוב"

הוא התלבט, התחבט והחזיק מדינה שלמה בציפייה דרוכה, והיום (שישי) פרנצ'סקו טוטי סוף סוף נאות לפזר את מסך הערפל כשהודיע כי לא יחזור לשחק בנבחרת איטליה.

"המילה 'גמרתי' במקרה הזה היא מכוערת, אבל הייתי חייב לקבל החלטה ולסיים את הפרק הזה בקריירה שלי, מסיבה פיזית ולא טכנית", אמר טוטי בן ה-30 במסיבת העיתונאים, "שקלתי זאת במשך שנה והחלטתי לגמור עם הנבחרת, וזאת כדי לא לגרום לצוות המקצועי שלה בעיות. אני מצטער, אבל בריאותי היא הדבר הכי חשוב".

למרות הדברים, סביר להניח שלא רבים יכעסו על טוטי באיטליה. בארץ המגף לא שכחו את מאמציו האדירים של קשר רומא לשקם את קרסולו השבור לקראת המונדיאל, ואפשר להבין את דאגתו להמשך הקריירה.

קשרה של רומא, שזכה עם האזורי בגביע העולם לפני קצת יותר משנה, רשם בשורותיה 58 הופעות, וכבש עבורה 9 שערים. טוטי, שפרש מהנבחרת בתום המונדיאל בגרמניה, כבר הודיע בעבר כי מה שמונע ממנו להמשיך בנבחרת הוא העומס שיש עליו כשחקן. עתה הוא אומר צ'או לאלופת העולם ומתמקד, כמו בעונה שעברה, רק בקבוצתו רומא.

לפחות עכשיו המאמן רוברטו דונאדוני, יודע סופית שיצטרך להתסדר ללא השחקן שזכה השנה ב"נעל הזהב". לאלופת העולם מצפה מפגש ביתי על ראשות בית ב' במוקדמות יורו 2008 מול סגניתה צרפת, ב-9 בספטמבר, ונראה כי בנבחרת הטריקולור וודאי שמחים על כך שהסקורר מהאולימפיקו יצפה במשחק מהיציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully