וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו מאכזב לנתניה מול הכח

אריק רחמיאן

20.7.2007 / 13:57

למרות ששיחקה בהרכבה החזק, רק תיקו 1:1 לסגנית האלופה מול הסגולים. הקבוצה תמריא למחנה אימון בגרמניה, שם תפגוש את יאמר

מכבי נתניה ממשיכה עם יכולתה המאכזבת. קבוצתו של ראובן עטר סיימה הבוקר (שישי) את משחק האימון נגד הכח עמידר ר"ג, בתיקו 1:1. היה זה משחק האימון השני ברציפות שבו נתניה מסיימת בתיקו, כשקדם לו המפגש עם הפועל קרית שמונה (0:0) ביום רביעי. משחק האימון מול הסגולים מהלאומית היה האחרון של הנתנייתים, שייצאו ביום ראשון למחנה אימון בפרנקפורט, גרמניה.

הכח עמידר ר"ג עלתה ליתרון כבר בדקה הראשונה משער של ואדים ישמאלוב, שניצל חוסר ערנות בהגנת נתניה. עטר פתח במשחק עם הרכבו החזק שכלל את לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון, אדם וייר (כמגן שמאלי), מאוריסיו סוליס, תמיר כהן, זנו בונדאה, סבסטיאן רוזנטל, דלה ימפולסקי ואובודו אוקוצ'ה.

מכבי נתניה התאוששה בהמשך מהשער המפתיע, ושחקני החוד הגיעו למספר מצבים. בדקה ה-40 מסר סבסטיאן רוזנטל אסיסט נפלא לאדם וייר, שבעט כדור שעשה דרכו לשער, אך הורחק מן הקו על ידי מגן הכח. במחצית השנייה ערך עטר מספר חילופים, ואלמוג כהן נכנס במקום קלמי סבן, שסובל עדיין מכושר לקוי. הבלם אבי סטרול ביקש לקחת חלק במשחק למרות המתיחה הקשה בשריר התאומים, ונכנס במקום גולן חרמון, אך לאחר כ-20 דקות ביקש השחקן חילוף בשל כאביו. אופיר חיים, שסובל אף הוא ממתיחה, החליף את סבסטיאן רוזנטל, והחלוץ איתי שכטר החליף את אוקוצ'ה.

בהמשך טל מעדי, שהוחתם אתמול (חמישי) בקבוצה החליף בעמדת המגן השמאלי את אדם וייר. נתניה התקשתה לייצר מצבים ליד השער, ורק בדקה ה-81 כבש סוליס את שער השוויון, בבעיטה שטוחה מ-18 מטר.

כאמור, מכבי נתניה תצא ביום ראשון בערב למחנה אימונים בפרנקפורט. 37 אנשים מונה משלחת הקבוצה בראשותם של מנהלי הקבוצה גדיחן ואיציק גניש. מלבד 24 השחקנים וארבעת אנשי הצוות המקצועי, יתלוו למסע שני אנשי משק, צלם וארבעה אנשי הצוות הרפואי.

הבעלים דניאל יאמר, ששוהה בחו"ל, יצטרף למחנה האימונים ביום שני הקרוב, ולראשונה מזה כחודשיים הוא יפגוש את ראובן עטר ושחקניו. עורך הדין גיל לב העומד בראש המערכת כנשיא המועדון יצטרף למחנה לקראת סיומו, כמו גם המנכ"ל לשעבר קובי בלדב, השוהה כיום בחו"ל במסגרת חופשה פרטית.

הבלם הצעיר מעוז סמיה, שהוחתם השבוע ל-3 עונות בקבוצה, ייצא אף הוא עם הקבוצה למחנה האימונים. המאמן ראובן עטר, שאינו מכיר את השחקן ולא עקב אחריו עד להחתמתו, נאות לצרפו לסגל וזאת על פי בקשת ראשי המועדון, שהסבירו לעטר כי מדובר בהשקעה עתידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully