וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומולו אנטולי סיכם בבית"ר

אסף שקד

20.7.2007 / 12:05

חלוץ קרוזיירו הברזילאית נמצא בדרך לקבוצה של שום, שפועלת להסדרת אשרת הכניסה שלו. הצ'יליאני חואן לורקה מועמד לחיזוק ההתקפה

חלוץ קרוזיירו הברזילאית, רומולו מרקס אנטונלי, הוא השחקן שסיכם כבר באמצע שבוע בבית"ר ירושלים. בקבוצה שמרו בחשאיות על המו"מ המתקדם לצירוף השחקן מחשש שלה קורוניה מספרד, שמתעניינת אף היא בשחקן, תקדים אותם.

רומולו בן ה-25, שמתנשא לגובה של 1.90, הוא חלוץ בעל נתונים פיזיים מעולים ובעל חוש התמצאות ברחבה. הוא כבש העונה שני שערי במדי קורזיירו, שרכשה אותו מאיטואנו מהליגה השנייה בברזיל תמורת 750 אלף יורו. בעונה שעברה שיחק רומולו כמושאל בגרמיו וכבש 11 שערים, ובאיטואנו הוא הוסיף עוד 5 שערים ב-9 משחקים.

את מרבית שעריו הוא כובש בנגיחות. קודם לכן הוא רשם פרק אירופי קצר במיינץ הגרמנית בה כבש 8 שערים, אבל לא השתלב שם. רומולו שיחק בנבחרות הצעירות של ברזיל, ובית"ר כבר פועלת להסדיר לו אשרת כניסה לישראל.

במקביל לרומולו, הצ'ילאני חואן גונזאלו לורקה (22), מקולו קולו מהווה אופציה עבור בית"ר במידה שהברזילאי לא ינחת בסופו של דבר בישראל. את הקריירה שלו החל בקבוצות הילדים של קולו קולו בגיל 12 כקשר התקפי, אך עם הזמן עבר הסבה לתפקיד החלוץ המרכזי, ובכל קבוצות הבוגרים בהן שיחק שימש בתפקיד זה. מדובר בחלוץ גבוה יחסית, 1.80 מטר, ובעל מבנה גוף סביר, ושיכול להיות חלוץ מטרה מצויין בשיטה שיצחק שום מתכנן לבית"ר. בצעירותו נכלל לורקה בקביעות בסגל נבחרות צ'ילה הצעירות.

אמש (חמישי) קיימה הקבוצה אסיפה קבוצתית מיד לאחר ארוחת הערב. באסיפה היה גם שותף גיורא שפיגל שהעביר לשחקנים הוראות טקטיות למשחק מול קופנהגן. המנהל המקצועי של בית"ר שצפה במשחק של קופנהגן הציג בפני השחקנים את המערך הדני ורשם בפניהם את החסרונות והיתרונות של הקבוצה היריבה. היום (שישי) תקיים הקבוצה 2 אימונים במסגרת ההכנה למשחק ביום שבת מול OFK בלגרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully