וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצור, רומן אברמוביץ' לפניך

20.7.2007 / 11:16

רובן סיכם בריאל, אבל לפי ה"סאן" הבעלים של צ'לסי לא ישחררו. ווסטהאם בעקבות דאייר, מידו סגר בבירמינגהאם, הלגוסון בבולטון

אריאן רובן עשוי להפוך בימים הקרובים לאדם ממורמר. קשרה של צ'לסי להוט לעזוב את המועדון, וכבר סיכם את תנאיו בריאל מדריד, בה הוא עתיד להרוויח סכום של 160 אלף דולר בשבוע. למועדונים נשאר להסכים רק על דמי השחרור, ונשיא ריאל, רמון קלדרון, כבר הכין את העט לחתימתו של ההולנדי.

שחרור? לא כשזה תלוי בבעלים של צ'לסי, רומן אברמוביץ'. "התשובה לגבי רובן היתה מאוד ברורה", אמר היום (שישי) מקור בריאל מדריד ל"סאן" הבריטי, "ואברמוביץ' אמר שזה לא משנה אם יציעו עבורו 20 מיליון דולר או 100 מיליון דולר. ז'וזה מוריניו אמר שהשחקן לא למכירה, וזה אומר שהוא אינו למכירה בעד כל הון שבעולם". עכשיו צריך רק לחכות ולראות אם מוריניו באמת יעמוד על רגליו האחוריות, כדי למנוע את עזיבתו של רובן.

מי שממש לא מתרגש מכל העניין הוא מאמן ריאל מדריד, ברנד שוסטר. "אני חושב שאני אקבל אותו, "אמר המאמן הגרמני, "ולא אכפת לי אם זה יקרה בעוד יום או יומיים. רובן בכושר מצוין וכרגע הוא מתאמן עם צ'לסי. זו ממש לא בעיה אם הוא יצטרף רק בעוד כמה ימים".

מידו רוקן לבירמינגהאם את הארנק

בירמינגהאם רשמה היום (שישי) את העברת השיא בתולדותיה, כשהסכימה לשלם לטוטנהאם 12.3 מיליון דולר עבור החלוץ המצרי אחמד מידו. השחקן בן ה-24, ששיחק בעבר בזמאלק המצרית, אייאקס, גנט, סלטה ויגו ומארסיי, סיכם את תנאיו בבירמינגהאם, והוא צפוי לחתום על חוזהו בימים הקרובים.

* היידר הלגוסון בדרך לבולטון. חלוצה האיסלנדי של פולהאם יחתום לשלוש השנים הבאות בוונדררס, לאחר שכבר עבר הבדיקות הרפואיות במועדון. לאחר ששני המועדונים סיכמו בניהם על העברתו של הלגוסון בן ה-29, מאמן בולטון סמי לי מצא זמן להחמיא לרכש: "אני מאוד מחבב את הלגוסון. יש לו גישה נהדרת למשחק והוא מבין את הדרישות המשחק בפרמיירליג".

* פציעתו של הרכש הטרי של ווסטהאם, הצרפתי ג'ולייאן פובר, עשויה לסלול את דרכו של קיירון דאייר אל הפטישים. באפטון פארק מחפשים חיזוק להתקפה, ושחקנה של ניוקאסל ב-8 השנים האחרונות סומן כמטרה. באפטון פארק אפילו מוכנים לשלם לדאייר שכר של 140 אלף דולר בשבוע, כדי להרתיע מועדונים אחרים שעשויים לגלות בו עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully