וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומא מצ'פרים גם על כישלונות

20.7.2007 / 9:21

למרות עונה בינונית מינוס האריכה הנהלת הקבוצה בשנתיים את חוזהו של המאמן יסמין רפשה. אדי שאנון מונטספילס עבר לשטראסבורג

הקריירה של יסמין רפשה כמאמן לוטומטיקה רומא לא ממש נוסקת לגבהים חדשים, מה שלא הפריע להנהלת המועדון להחתים את המאמן הקרואטי על חוזה חדש עד 2010.

רפשה החזיק בחוזה לעוד עונה בקבוצה מהבירה האיטלקית, אבל זכה לשדרוג התקופה בשנתיים נוספות, אולי כי ברומא מרוצים מחצי גמר פלייאוף איטלקי והגעה לטופ 16 האירופי. במהלך העונה האחרונה הוא ביקש להתפטר מתפקידו אחרי ההתפרקות 99:56 בטופ 16 מול מלאגה, אבל שוכנע להישאר. כנראה שהבעלים של רומא רואים משהו שלא רואים בשאר אירופה.

אחרי שזכה בשלוש אליפויות עם ציבונה זאגרב, שתיים עם טופאש בורסה ואחת עם פורטיטודו בולוניה, הגיע זמנו של רפשה לעשות את זה גם ברומא. בינתים, יצטרך המאמן להסתדר ללא דיאן בודירוגה האלמותי שפרש, ואוניין אסקרביץ' ומיירה צ'טמן שהעדיפו את הכסף הרוסי. גרגור פוצ'קה קשישא הוא הרכש היחיד עד כה.

חבר חדש לאפיק נסים

במקביל להחתמתו של אפיק נסים לעונה נוספת, צירפה שטראסבורג את הרכז האמריקאי אדי שאנון, ששיחק בעונה הקודמת בונטספילס הלטבית. שאנון (31, 1.80 מ'), ששיחק עם ונטספילס מול שטראסבורג ומול הפועל ירושלים, העמיד ממוצעים של 14.4 נקודות ו-5 אסיסטים ביול"ב קאפ.

אלופת אוקראינה אזובמאש מאריופול, שתשחק גם היא ביול"ב קאפ, צירפה את הגארד אוברי ריס ששיחק בעבר חצי עונה במ.כ. חיפה. ריס (28, 1.83 מ') קלע בעונה שעברה 18 נקודות ומסר 4.2 אסיסטים במדי בשיקטאש ביול"ב קאפ.

עוד ביול"ב קאפ:

* אלבה ברלין צירפה לפטריק פמרלינג בקו הקדמי את גוראן ניקוליץ' (31, 2.05 מ') מאסטודיאנטס מדריד.

* פאנליניוס החתימה את הגארד מלווין סאנדרס (26, 1.96 מ'), ששיחק בעונה שעברה בפו אורטז.

* בשיקטאש החתימה את הסנטר ג'ייקוב ג'אקס (30, 2.07 מ'), ששיחק בעונה החולפת באודינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully