וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ת"א עצרה את מודיעין

20.7.2007 / 0:04

ניצחה אותה 3:8 בעזרת שש ריצות באינינג השישי. בית שמש רמסה את פ"ת 4:14, רעננה שוב גברה על נתניה, הפעם 2:6

מודיעין מיראקל הייתה הקבוצה הכי חמה בליגה, ואתמול (רביעי) אפילו התקרבה כדי משחק וחצי למובילה, בית שמש בלו סוקס, אחרי ניצחון בדאבל הדר על ת"א. אבל היום הסיפור היה שונה. במשך שישה אינינגים נראה היה שהמיראקל ייצאו גם מהמפגש הזה כשידם על העליונה, כשהובילו 2:3, אלא שבליץ של שש ריצות עצר אותם והנחיל להם את ההפסד. בריאן לנגבורד היה הקלאץ' של הלייטנינג, עם הומר בן שתי ריצות שהקנה להם את היתרון, אותו רק הגדילו. גם נוח ווקר ממודיעין חבט להומר. את הניצחון קצר מייק אטקין ואת ההפסד רשם אודי אלקנטארה.

מי שנהנתה מהניצחון של ת"א וחזרה להוביל בפער של 2.5 משחקים היא בית שמש בלו סוקס, שטבחה בפ"ת פיונירס 4:14. ג'ף מור לא בדיוק גילה שליטה מלאה במשחק, כשהוליך תשעה חובטים, אבל צלח חמישה אינינגים שהקנו לו את הניצחון. הצמד הטוב ביותר בליגה, ג'וני לופז וג'ייסון ריס, חבט לשני הומרים, אחד לכל אחד. גרג ריימונדו הוסיף הומר משלו ושון סלוטר ("טבח" בלעז) הצדיק את השם כשירה לשני הומרים. סקוט קנטור עם הפסד שלישי העונה.

נתניה ממשיכה להתדרדר, ולאחר שנוצחה אתמול על ידי רעננה, חזרה על ה"הישג" עם הפסד 6:2. ניית'ן מיטאג זכה בניצחון, באדיבות המחבטים של חואן רמירז וג'סי מיצ'ל. הפסד שלישי העונה למייק קרפלד.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 4:16
2. מודיעין מיראקל 6:13
3. תל אביב לייטנינג 7:12
4. רעננה אקספרס 12:8
5. נתניה טייגרס 12:5
6. פ"ת פיונירס 16:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully