וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת הרימה ידיים

20.7.2007 / 12:28

טרנר לא גייס כספים למס הכנסה והרוכשת של באר שבע הורתה לבלבול ולשחקני הרכש לא להופיע לאימון הבוקר. זינו בדרך חזרה לקבוצה

אלונה ברקת הרימה ידיים. הבוקר (שישי) החליטה הבעלים של הפועל באר שבע, שהייתה בתפקיד שבוע אחד בלבד, למסור את המפתחות לידי ראש העיר, יעקב טרנר. זאת, לאחר שטרנר לא הצליח לגייס את שני מיליון השקלים שהבטיח, על פי הסיכום, למס הכנסה.

טרנר אמור היה לגייס את הסכום ולהפקידו עד היו, אולם כל נסיונותיו לעשות זאת לא צלחו. הוא כבר גייס הלוואה מהחשבון של אכסניית "בית יציב", אולם לטענת בעלי האכסניה, אלי אללוף, ההלוואה לא אושרה. על פי האתר my-negev,co.il, הפשרה של טרנר לזינו הייתה לחלק את הסכום המגיע לו ולהעניק לו את חלקו בשנה הבאה, אולם זינו דרש שותפות של חמישים אחוז בבאר שבע ונתקל בסירוב של ברקת.

מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, ושחקני הרכש החדשים לא התייצבו לאימון הבוקר, בהוראתה של ברקת. תחת זאת התקיים אימון בהדרכתו של שרון אביטן, המאמן של זינו, שמונה לאחרונה כמאמן הנוער של ברקת. אביטן קיבל מזינו הוראה להגיע לאימון הקבוצה עוד אתמול ולהחליף את בלבול, אולם בשל התפקיד שלו אצל ברקת, אביטן אכן הגיע אך לא הפריע למהלכו התקין של האימון.

"מבחינתי, זינו גמר בכל מקרה"

"העירייה לא שילמה את החובות ואנחנו לא יכולים לעשות שום דבר בעניין. אם העירייה לא תמצא פתרון, הקבוצה של ז'ינו. בינתיים, אנחנו בחוץ. אנחנו כבר לא צד בעניין". כך הודיע הבוקר, דוברה של ברקת, אייל ארד. גם מעיריית באר שבע נמסרה הודעה, לפיה הקשר עם ברקת נותק.

טרנר אמר בתגובה ל-My-negev: "אני מאוד כועס על זינו על מה שקורה. אני רוצה לדעת מה היה היום. אנחנו נמצא אלטרנטיבה ויהיה בסדר, אני לא מרים ידיים. אם זו לא תהיה משפחת ברקת, זה יהיה מישהו אחר. מבחינתי, זינו גמר בכל מקרה. אנחנו נוציא הודעה מסודרת לעיתונות".

זינו כבר מתכנן את מהלכיו לחזרתו לאגודה, אך הפעם עם אנשי עסקים מקומיים שיסיעו לו מבחינה כלכלית. המאמן שרון אביטן כבר קיבל הוראה להעביר אימון לקבוצה ביום ראשון בתשע בבוקר, וזו גם ההודעה שקיבלו השחקנים, למעט הרכש שהביאה ברקת. שחקני הקבוצה לא ייצאו למחנה האימונים בפולין בשל הבעיות הקיימות, ובמקום זאת יקיימו מחנה אימונים בצפון הארץ.

עדכון ראשון: 19.7.07, 22:31
עדכון אחרון: 20.7.07, 12:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully