וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון והמפכ"ל סיכמו על שיתוף פעולה

לי בוץ

19.7.2007 / 21:51

השניים דנו בנושא נסיון הוצאת השוטרים מהמגרשים. קבוצה שתשמור על הסדר תזכה להפחתת מספר השוטרים במשחקיה

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, נפגש אחה"צ עם מפכ"ל המשטרה, דודי כהן, בלשכתו של המפכ"ל במטה המשטרה בת"א. השניים הסכימו ביניהם על שיתוף פעולה במלחמה באלימות במגרשי הכדורגל, תוך פעילות להגברת הענישה והאכיפה בתחום האזרחי והגברת הענישה במוסדות ההתאחדות לכדורגל.

המפכ"ל, שלווה גם בראש אגף המבצעים במשטרה ניצב ברטי אוחיון, שוחח עם לוזון על הפיילוט, שיונהג העונה באיצטדיונים בלומפילד וקרית אליעזר, לפיו לא יהיו במגרשים שוטרים, אלא רק סדרנים מוסמכים ומורשים. לאחר הסקירה ביקש לוזון מהמפכ"ל להרחיב את הפיילוט לעוד שניים או שלושה מגרשים. המפכ"ל הבטיח לשקול.

לוזון וכהן דנו באופציית הקטנת מספר השוטרים במגרשים, על מנת לחסוך בהוצאות השיטור של הקבוצות. השניים סיכמו כי קבוצה שתעמוד במספר הסדרנים המורשים והסדר במגרשה יישמר, יופחת מספר השוטרים במשחקיה בקצב של כל שלושה משחקים. לוזון הציג בפני המפכ"ל את החמרת הענישה בתקנון ההתאחדות על התפרצות לשדה משחק, התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, קריאות גזעניות, פגיעה ע"י אוהדים, התפרעות אוהדים וכו`.

העונשים:
1. בהרשעה ראשונה על עבירות אלה, קנס 10,000 ¤ ומשחק רדיוס ללא קהל.
2. בהרשעה שנייה באותה עבירה - 20,000 ¤ ושני משחקי בית ללא קהל.
3. מהעבירה הבאה הקנס לא יפחת מ-30,000 שקל והפחתת 2 נקודות.
אם הקבוצה תוכיח כי עשתה כמיטב יכולתה, ישנו סעיף המאפשר להקל בעונשה של הקבוצה.

כהן ולוזון סיכמו כי יפעלו להרחקת אוהדים מהמגרשים, ואלו יידרשו להתייצב בתחנת המשטרה במהלך המשחקים מהם הם מורחקים. השניים סיכמו על מסע הסברה משותף למיגור האלימות ויחפשו את הדרכים לעודד ולתגמל את הקבוצות שאוהדיהן יתנהגו בצורה הוגנת וטובה. כמו כן סיכמו השניים על שיתוף פעולה מלא והדוק בכל בעיה שתעלה במהלך העונה והביעו את שאיפתם למשחקי כדורגל תרבותיים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully