וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחת הפאדיחות הגדולות בתולדות המועדון"

לי בוץ

20.7.2007 / 10:00

כך אמר אחד משחקני מכבי ת"א עם נחיתת הקבוצה בארץ, אחרי ההפסד המביש 1:0 לסנטה קולומה באנדורה. נמני: "אנחנו עוד נתחזק"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אלי כהן: "אני רוצה ומקווה להיות רגוע"

עבור שחקני מכבי ת"א, סוף השבוע הקרוב לא הולך להיות מהנה במיוחד, והצהובים, שנחתו בשש בבוקר (שישי) בישראל לראשונה מזה שבועיים, נמצאים במצב רוח ירוד במיוחד בעקבות ההפסד המביש אמש לסנטה קולומה 1:0 במסגרת מוקדמות גביע אופ"א.

כלפי חוץ, שידרו הקפטן אבי נמני והמאמן אלי כהן יותר רוגע מהצפוי, אולם בינם לבין עצמם, השחקנים מדברים על לא מעט בושה שתלווה אותם תקופה ארוכה, למרות האמונה כי בסופו של דבר הם יעברו לשלב הבא. "בבלומפילד אנחנו ננצח אותם ונעבור לשלב הבא", אמר הבוקר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "אוי ואבוי לנו אם לא. אבל עדיין המשחק של אתמול ייזכר לנו לכל החיים כאחת הפדיחות הגדולות ביותר של המועדון. חבל".

בינתיים, ייזכו חניכיו של אלי כהן לסוף שבוע חופשי מאימונים ויפתחו בהכנות למשחק הגומלין, שיתקיים ב-2 באוגוסט, ביום ראשון. הבעלים המיועד של הקבוצה, רוני מאנה, שהעביר עד כה כ-25 מיליון שקלים לקרן נאמנות כחלק מהסכם הרכישה מול לוני הרציקוביץ', הבהיר אתמול לנשיא המועדון כי הוא מעוניין שבמשחק הגומלין בבלומפילד בעוד שבועיים תתאפשר כניסה חופשית לאוהדים, ללא מכירת כרטיסים. נכון לעכשיו טרם התקבלה החלטה סופית בנושא, אך האוהדים הצהובים מקבלים את הרעיון בברכה. "אנחנו סובלים כל כך אחרי ההפסד אתמול, כך שזו יוזמה מבורכת", אמר היום אחד האוהדים. "חשוב שהאוהדים ישימו בצד את ההשפלה ויגיעו לגומלין". מספר אוהדים התקשרו ביממה האחרונה למאנה והודו לו על רצונו הטוב.

"זה לא מוסיף כבוד וחבל שזה קרה, אבל צריך לראות את זה שזו רק המחצית הראשונה ונצטרך לעשות את העבודה בבית", ניסה להתנחם מאמן הקבוצה, אלי כהן, "תקפנו 85 דקות, אבל לא הראינו יכולת. חשבנו שהם ייפתחו במחצית השנייה בגלל הרוח, אבל הם לא עשו את זה וספגנו ממצב נייח, שזה משהו שחששנו ממנו.

אנחנו יודעים שאנחנו עדיין לא בהרכב המלא שלנו, אבל גם עם ההרכב והסגל האלו אנחנו צריכים לנצח. אני רוצה ומקווה להיות רגוע. השחקנים צריכים לתקן את זה. נצטרך לתקן את המשחק הכושל הזה. אנחנו לא מתרצים את ההפסד בשום דבר".

אבי נמני: "מצד אחד אנחנו לא רוצים לעשות איזושהי מערבולת של טירוף או של לחץ שאי אפשר יהיה לצאת ממנה, אבל מצד שני אנחנו לא רוצים לטייח ולא לברוח מביקורת או אחריות. התוצאה מאכזבת אבל יש את הגומלין שבו נעשה את הכל כדי לעבור לשלב הבא. באנו מוכנים, אולי טיפה שאננים, אבל כשמחמיצים כל כך הרבה מול יריבה שנחותה ממך, בסוף תקבל גול אחד. אנחנו קבוצה טובה ואנחנו נתחזק בעוד הרבה מאוד שחקנים".

יאניק קמנאן: "לא זו הבכורה שרציתי לחוות. ננסה לעשות את המירב בעוד שבועיים. זה אחד מהמשחקים בהם אין מזל ולא הולך כלום. זו התחלה רעה אבל ננסה לתקן".

הביזיון הגדול מכולם

ב-1992 נכנסה ישראל למעגל המשחקים האירופאי. הרבה זמן עבר מאז, הפועל באר שבע הובסה על ידי רודה וברצלונה, הפועל תל אביב עברה את צ'לסי ומכבי חיפה ניצחה את מנצ'סטר יונייטד. אמש (חמישי) הגיעה קיצוניות חדשה בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי, קיצוניות שלילית. סנטה קולומה הפיצפונת עשתה היסטוריה עם ניצחון ראשון אי פעם של קבוצה מאנדורה באירופה, 0:1 ודווקא על חשבון האימפריה הצהובה מכבי תל אביב.

התגובה החריפה ביותר הייתה שייכת לרוני מאנה, הבעלים המיועד של הקבוצה, שאמר: "אני מרגיש רע מאוד, אני המום. מכבי שיחקה גרוע ביותר ומישהו צריך לשלם את המחיר, לא יודע מי. מספיק עם התירוצים, מילא תיקו, אבל הפסד? ברור שאפשר לתקן, אבל איך שנראינו זו פשוט בושה וחרפה".

לוני הרציקוביץ' אמר אחרי המשחק: "אני בוודאי לא נהנה ההפסד הזה, אבל אני חייב להעביר את הקבוצה שלב. במקום להכניס את הראש באדמה ולהתאבל נצטרך לשים את הראש על הכתפיים ולעבור לשלב הבא.

"לא זיזלנו פשוט השוונו את הרמה שלנו לקבוצה הזו. כשיש הזדמנויות צריך לכבוש שערים. כל הסבר יהיה סתם תירוצים. אסור לשחק ככה. אנחנו צריכים לעבור שלב. 'מה יהיה אם לא עוברים' - לא נמצא על סדר היום. אין דבר כזה שלא נעבור שלב".


עדכון ראשון: 20:20, 19/07/07
עדכון אחרון: 16:00, 20/07/07

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully