וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק אוחנון חתם בלובן

שגיא ניר

19.7.2007 / 20:16

פורוורד עירוני רמת גן חתם לשנתיים בקבוצה של יעקב ג'ינו, שתשחק בליגה השניה. אפיק ניסים חתם לעונה נוספת בשטראסבורג

איציק אוחנון חובר ליעקב ג'ינו. הפורוורד הישראלי חתם לשנתיים בלובן הבלגית, ויפתח בקריירה אירופית, שנתיים בלבד אחרי שחזר ארצה מהמכללות.

אוחנון שיחק העונה בעירוני רמת גן, והיה חלק מרכזי מהישרדותה בליגת העל עם 10.6 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק. במהלך הפגרה הוא ניהל מגעים עם רמת גן, חולון וגלבוע/עפולה, אך בחר לשחק בקבוצתו של יעקב ג'ינו, שטרם ברור האם תצליח להתברג בליגה הראשונה או תשחק בשניה, אליה ירדה בתום העונה שעברה.

אוחנון (27, 2.05 מ') התחיל לשחק כדורסל בגיל מאוחר יחסית, והיה חלק בנבחרת העתודה זוכת הכסף במקדוניה 2000. אחרי תקופה במכללת סנט לואיס חזר לעונה של ספסול בהפועל ירושלים, ממנה המשיך לזיסמן. הקיץ הוא נכלל ברשימת השחקנים שזימן צביקה שרף לפתיחת אימוני הנבחרת, אך לא הופיע אליהם לאחר שחבר לאשתו בדרום אפריקה.

ניסים ממשיך בשטראסבורג

"סרבן" נבחרת וחבר נוסף בעתודה 2000, אפיק ניסים, האריך בשנה נוספת את חוזהו בשטראסבורג, בה תהיה זו העונה הרביעית שלו בחמש השנים האחרונות.

ניסים (26, 1.85 מ'), שגדל במכבי ראשון לציון ושיחק גם ברמת השרון לפני שהמריא לצרפת, הוביל את ההקבוצה הצרפתית לאליפות בעונת 2004/5, והעונה יקח חלק במדיה ביול"ב קאפ, שם היא תפגוש את הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully