וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אין שום נתק"

אריק רחמיאן

19.7.2007 / 17:31

מאמן נתניה הכחיש את השמועות על סכסוך עם יאמר: "אני מדבר איתו לפחות פעם ביום". האוהדים לא נרגעים: "ברור שהכול ייפול על ראובן"

היוזמה של מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, להוציא הודעה מסודרת מטעמו כדי "להפסיק את גל הספינים שרץ בשבוע האחרון ובעיקר להבהיר לאוהדים היכן הדברים עומדים", בעקבות החלטתו של הבעלים דניאל יאמר שלא לאשר חיזוק נוסף לקבוצה, שכוונתה היתה להרגיע את הרוחות במועדון, עשתה בדיוק את הפעולה ההפוכה, וראשי המועדון הוצפו ביממה האחרונה בטלפונים רבים.

אחד מאוהדי הקבוצה אמר היום (חמישי) לוואלה! ספורט: "מכבי נתניה זה כל החיים שלנו, ואנחנו חוששים מאוד שאחרי למעלה מעשרים שנה שלא השתתפנו במפעל אירופי, נהפוך לבשר תותחים, נבייש את המועדון ואותנו. משם יתחיל כדור השלג להתגלגל, וברור לנו שבסופו של דבר הכל ייפול על ראובן עטר. אנחנו חוששים מאוד ורוצים למנוע זאת". האוהד ויתר חבריו החליטו לאחר שנים בצעד של מחאה שלא לרכוש כרטיס מנוי לעת עתה.

ובתוך כך החל גם גל שמועות שמדברות על סכסוך ונתק בין דניאל יאמר לראובן עטר. עקב כך צפויה להתקיים בין השניים פגישה במחנה האימונים. עטר התייחס לשמועות: "אין שום נתק ואין שום סכסוך, אני מדבר לפחות פעם ביום עם דני, אנחנו אכן אמורים להיפגש במהלך מחנה האימונים בשבוע הבא וכולנו יחד, הבעלים, ההנהלה והצוות המקצועי נקבל החלטות, לדעתי זה המצב האופטימלי שיכול להיות".

לגבי היכולת החלשה שהציגה הקבוצה במשחק האימון אתמול מול קרית שמונה (0:0) אמר עטר: "שום מסקנה מקצועית לא צריך לקחת מהמשחק הזה, מדובר במשחק ראשון אחרי שלושה שבועות של אימונים מפרכים ולא ציפיתי לשום דבר מהמשחק, שלא היה אמור לספק לי שום אינפורמציה. הכוונה היתה לקיים שני משחקים לפחות לפני המחנה, ורק שם נערוך הכנה טקטית מעמיקה".

בן דיין לוקח את הזמן

טל מעבי בן ה-22, ששיחק בעונה שעברה בהפועל אשקלון וגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, חתם הערב במכבי נתניה לשלוש עונות. השחקן משחק בתפקיד המגן השמאלי ויחליף בתפקיד את דודי פדלון.

מהאימון שקיימה נתניה היום בצהריים (חמישי) פרשו אופיר חיים ואבי סטרול, כשגם לירן שטראובר וקלמי סבן פרשו בהנחיית הצוות הרפואי, זאת במטרה להקל על העומס. המגן דדי בן דיין, שערך ריצה קלה במשך 25 דקות יחד עם מאמן הכושר אתמול, התאמן באופן מלא, אך ערך אימון קל ביותר במטרה להכשירו בקצב שהוחלט על ידי הצוות הרפואי כך שבריאותו לא תסוכן.

עטר התייחס למצבו של בן דיין: "דדי ימשיך להתאמן ואנחנו נעקוב אחרי קצב החלמתו במידה וירגיש טוב ולא יתלונן על כאבים, הוא יצטרף לאימוני הקבוצה במהלך מחנה האימונים בגרמניה, כשהמטרה היא כמובן להכשירו לקראת המשחקים שלנו באירופה".

חן עזרא ואמייה טגה נבדקו הבוקר אצל רופא הנבחרת ולאחר התייעצות עם רופא הקבוצה הוחלט שחן עזרא, הסובל מפציעה בשרירי המפשעה, יטופל במסגרת הקבוצה ויערוך אימונים קלים. טגה, שפצוע בשריר הירך, הגיע היום לקבל זריקה מקומית לטיפול בדלקת.

שתי שאלות נותרו עדיין פתוחות. אחת קשורה לבעלים דניאל יאמר, והיא מדוע הבעלים החליט לסגור את הברז ולהפסיק את חיזוקה של הקבוצה דווקא בעת שזו ניצבת בפני התמודדויות כה חשובות, ולהיכן נעלם נשיא המועדון גיל לב, שעומד בראש המערכת ואמור לספק תשובות לשאלות הרבות אליו בימים האחרונים. את תגובתו של לב לא ניתן לקבל למרות ההודעות והטלפונים הרבים אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully