וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שווים קולומה

19.7.2007 / 18:00

מכבי תל אביב ביזתה את הכדורגל הישראלי, עם הפסד 1:0 לסנטה קולומה האנדוראית. הקבוצה של אלי כהן אולי תעבור שלב, אבל את הבושה היא לא תמחק

מכבי תל אביב הצטרפה הערב לרשימה הארוכה של הפשליונרים הגדולים של הכדורגל הישראלי. לצד ה-10:0 של הפועל באר שבע ברודה, יעמדו בגאון נציגי מכבי תל אביב, שהצליחו להפסיד לחבורה החביבה של סנטה קולומה, שבשישה משחקים עד היום באירופה, הפסידה בכולם, כבשה שני שערים וספגה 21.

האנדוראים, לא דייגים ולא סנדלרים, הצליחו להתעלות מעל הצהובים- כחולים במחצית השנייה, ובדקה ה-56 עלו על לוח התוצאות, בעזרת שערו של ג'ולי פרננדז, שהבקיע בעבר גם לשערה של נבחרת ישראל. המשחק הוכיח כי שחקני החיזוק שלא נכללו בסגל, בשל הצטרפותם המאוחרת, חסרו למכבי, בעיקר יניב עזרן בהתקפה.

מכבי הגיעה להזדמנויות במחצית הראשונה, אך חסרה את הרגל המסיימת. במחצית השנייה חסרו הישראלים כל דמיון ויצרתיות, כשלא סיכנו את השער האנדוראי אפילו פעם אחת. למרות חסרונם של שחקני הרכש ולמרות שאלי כהן לא סיים לבנות את סגל הקבוצה, להפסד מביך כזה לא יכולים להיות שום תירוצים. מכבי אולי תצליח להעפיל בזכות ניצחון במשחק הגומלין ב-2 באוגוסט, אך את זכרונות המשחק באנדורה יהיה לה קשה להשכיח.

מהלך המשחק

דקה 4: יאניק קמנאן הגיע ראשון לכדור גובה, אך הצליח רק לנגוח החוצה.

דקה 9: אבי נמני שלח בעיטה חופשית, כ- 20 מטרים מהשער, היישר לידיו של השוער.

דקה 12: הצעיר דודו ביטון הגיע בודד אל מול השער, אך הצליח רק לגלגל את הכדור לידיו של שוער סנטה קולומה.

דקה 24: האנדוראים פיספסו הזדמנות לעלות ליתרון מפתיע, כששחקני ההגנה של מכבי מצליחים להדוף שתי הזדמנויות מתוך הרחבה, ממש על קו השער.

דקה 29: הזדמנות מצויינת נוספת של יאניק קמנאן, שהצליח לבעוט מחמישה מטרים אל מחוץ למסגרת.

דקה 34: השוער האנדוראי הצליח להדוף שוב את יאניק קמנאן, שבעט בשמאל מחמישה מטרים. מיד אחריו עומר פרץ בעט לשמיים הזדמנות נוספת.

דקה 56: גול! ג'ולי פרננדז הדהים את גיא סולומון ואת הגנת מכבי, שלא הצליחה להרחיק והעלה את האנדוראים ליתרון 0:1.

דקה 89: גיא סולומון התמתח והציל את מכבי מספיגת שער נוסף, לאחר בעיטה של שחקן אנדוראי מחוץ לרחבת ה-16.

מכבי ת"א: גיא סולומון, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', משה מישאלוב, אורי שטרית, ארז מסיקה, שירן ייני , אבי נמני, עומר פרץ, דודו ביטון (עומרי רון 90), יאניק קמנאן

סנטה קולומה: פרננדז, רודריגז, פרננדז, דה קונה, גיל, אורבאני, גרסיה, דוס סנטוס, איילה, אורבאני, אלברז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully