וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאנקיז ממשיכים לכרסם

19.7.2007 / 15:28

ניו יורק צימקה את הפער מבוסטון לשבעה משחקים בלבד, אחרי ניצחון על טורונטו והפסד של הרד סוקס לרויאלס. הפסד למטס (דיווח מקוצר)

זה הופך להיות כבר הרגל, לצערנו, אך בימי חמישי קצר הזמן בשל המלאכה המרובה. לכן נביא לכם היום שוב דיווח מקוצר, ומחר (שישי) אנו מבטיחים לחזור למתכונת רגילה.

AL: הניו יורק יאנקיז ממשיכים לדהור, ולאחר ניצחון 1:6 על טורונטו, צימקו את הפער מבוסטון שבפסגת המזרח לשבעה משחקים. זאת לאחר הפסד של הרד סוקס לקנזס סיטי 6:5. דרמה אמיתית מתחילה להיראות גם במערב, כשסיאטל גברה על בולטימור 5:6, וניצלה הפסד של הלוס אנג'לס איינג'לס לטמפה ביי 2:7, כדי לצמק את הפער למשחק וחצי בלבד. אוקלנד סיימה רצף של תשעה הפסדים עם ניצחון 0:6 על טקסס.

במרכז תקעה שיקגו וייט סוקס מקל בגלגלי קליבלנד עם ניצחון 1:5, ודטרויט ניצלה זאת כדי לנצח במינסוטה 2:3, ולהנחיל ליוהאן סנטנה את הפסדו השביעי העונה.

NL: הניו יורק מטס יצאו מסן דייגו עם הפסד במשחק האחרון, 5:4, ובסדרה. הם יפגשו את הדודג'רס, שניצחו בתוצאה זהה את פילדלפיה. אריזונה קטעה רצף של שבעה הפסדי חוץ עם 2:5 במילווקי, קרלוס זמבראנו ושיקגו קאבס ניצלו זאת כדי להביס את סן פרנסיסקו 1:12 ולצמק את הפער מהברוורס ל-3.5 משחקים.

קיפ וולס וסט. לואיס ניצחו במיאמי את דונטרל וויליס החלש ופלורידה 0:6, אטלנטה נכנעה בבית לסינסינטי 5:4, קולורדו ניצחה בפיטסבורג 3:5 ו-וושינגטון גברה על יוסטון 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully