וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: העתודה ירדה לדרג ב'

19.7.2007 / 15:25

נבחרת ישראל נוצחה 80:67 על ידי צ'כיה באליפות אירופה בבולגריה וירדה לדרג השני באירופה. אליהו: "כנראה שמקומנו בדרג ב'"

נבחרת העתודה של ישראל הפסידה היום (חמישי) לצ'כיה 80:67 במשחקה החמישי באליפות אירופה לנבחרות צעירות הנערכת בבולגריה. ההפסד חיסל את סיכויי הנבחרת לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים בבית ההישרדות, ועקב כך נשרה לדרג ב' האירופי. הנבחרת כבר פיגרה ב-27 נקודות במהלך המחצית השניה, ולאחר שהצליחה לחזור עד לפיגור של שבע נקודות בלבד בדקות הסיום ירדה מאוכזבת בסיום.

הצ'כיות היו עדיפות מהפתיחה, ועלו ליתרון מוקדם של 2:10. החניכות של מאיר אליהו נלחמו וצימקו ל- 8:12, אבל הצ'כיות שוב נתנו גז וריצת 0:14 נתנה להם יתרון 8:26, שהפך את שארית המשחק לגארבג' טיים. בסיום המחצית הראשונה הראה לוח התוצאות על 23:46 לצ'כיה, ושתי דקות בתוך הרבע השלישי רשמה צ'כיה את יתרונה הגדול כשהוליכה 27:52. עשר דקות לסיום פיגרה ישראל 68:48. לקראת הסיום עשו הישראליות נסיון לקאמבק והקטינו עד ל-67:74 בלבד, אך זה לא היה מספיק, ובסיום חגגו הצ'כיות עם ניצחון 67:80.

קטיה אברמזון הובילה את ישראל עם 22 נקודות ו-11 ריבאונדים, ליאל אוחנון הוסיפה 12, קרין אגסי הוסיפה 11 משלה. הרכזת חן סגל סיימה עם 4 נקודות ו-6 איבודים. אדלה וצ'טובה הובילה את המנצחות עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים.

המאמן מאיר אליהו סיכם את הטורניר: "לצערי הרב כנראה שמקומנו בדרג ב', לא ניתן לרמות. ניסינו, רצינו, אבל הוכח שאנחנו הנבחרת הכי חלשה כאן. רק רצון לא מספיק, זה עניין של יכולת וכישרון ובזה אנחנו לוקים בחסר. אנחנו נופלים משמעותית מכל הנבחרות שמשחקות כאן, בעיקר בכל מה שקשור לחוסן הגופני שמאד משפיע על היכולת במשחק. בכל זאת, יש גם פן חיובי לטורניר הזה ואני מדבר על קטיה אברמזון, שהוכיחה שהיא מסוגלת להתמודד ברמות האלה. היא מובילה את הטורניר בריבאונדים וגם כמות הנקודות שלה טובה. המטרה המרכזית של הנבחרות הצעירות היא לבנות שחקניות לנבחרת הבוגרת ומהבחינה הזו צומחת כאן שחקנית שהכדורסל הישראלי עוד יהנה ממנה שנים רבות".

במשחק המקביל בבית ההישרדות הביסה אוקראינה את הונגריה 58:96. בשבת תחתום הנבחרת את הופעותיה באליפות במשחק חסר חשיבות מול הונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully