וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויירי סיכם בפיורנטינה

19.7.2007 / 12:37

החלוץ הוותיק צפוי לחתום לשנה בקבוצה מפירנציה. חואן פבלו קאריזו, שוערה הצעיר של ריבר פלייט, עבר ללאציו ויחתום לחמש שנים

כריסטיאן ויירי מצא בית חדש. החלוץ האיטלקי הוותיק (34) סיכם על פי דיווחים בארץ המגף את תנאיו לשנה אחת בפיורנטינה. הויולה לוקחים בחשבון את היסטוריית הפציעות של ויירי, ומשכורתו עתידה להתבסס על מספר המשחקים בהם ישחק. אחרי שהעביר כמעט עונה שלמה מחוץ למגרשים חזר בעונה החולפת ויירי לפעילות במדי אטאלנטה, במדיה כבש פעמיים בשבע הופעות.

לויירי יצטרף בפירנצה גם פרנקו סמיאולי, ששיחק העונה בקייבו שירדה לסריה B. הקשר האיטלקי נרכש על ידי פיורנטינה תמורת 5.5 מיליון יורו.

שוער ריבר פלייט עובר ללאציו

חואן פבלו קאריזו, שוערה של ריבר פלייט, סיכם את תנאיו בלאציו ויצטרף לקבוצה בהכנותיה לקראת העונה החדשה לקראת סוף השבוע. בקבוצה מבואנוס איירס רצו מאוד להשאיר את קאריזו הצעיר (23), שכבר הספיק לרשום באפריל האחרון הופעת בכורה בנבחרת הארגנטינאית, לעונה נוספת בשורותיהם, אך שיחררו אותו לבקשתו.

קאריזו, שהיה מחוזר גם על ידי באיירן מינכן ומנצ'סטר סיטי, יחתום על חוזה לחמש שנים בקבוצה הרומאית, בה יחליף את אנג'לו פרוצי הפורש.

* יובנטוס, העולה החדשה לסריה A, הביסה במשחק האימון הראשון שלה הקיץ 0:5 את מצוקורונה מהליגה הרביעית באיטליה. בופון, דל פיירו וקאמורנסי לא נכללו בסגל למשחק. בומסונג, טרזגה, סליהאמיצ'יץ', פלאדינו ומרקיוני כבשו לגברת הזקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully