וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה בגמר המונדיאליטו

20.7.2007 / 8:38

הביסה את צ'ילה 0:3 בתום משחק סוער, בו הורחקו לצ'יליאנים 2 שחקנים. האלופה תפגוש בגמר את צ'כיה, שגברה 0:2 על אוסטריה

צ'כיה העפילה הבוקר (חמישי) לגמר אליפות העולם הכדורגל עד גיל 20, לאחר שניצחה 0:2 את אוסטריה המפתיעה בחצי הגמר. צ'כיה תחכה בגמר לאלופה ארגנטינה, שהביסה את צ'ילה 0:3 במשחק סוער והורחקו לצ'יליאנים שני שחקנים.

צ'כיה - אוסטריה 0:2

כבר בדקה הרביעית עלו הצ'כים ליתרון, כשלובוש קלודה בעט כדור חופשי חזק, השוער האוסטרי מיכאל זגלמאייר השמיט ותומאש מיקולה דחק מקרוב את הכדור פנימה וקבע 0:1.

בדקה ה-15 הצ'כים הכפעלו את היתרון, כשאנדריי קודלה העביר כדור רוחב, ומרטין פנין בעט חזק מקרוב וקבע 0:2.

מרקוס סוטנר האוסטרי היה קרוב פעמיים לכיבוש שער, אבל תשישות פיזית וסגל חסר מנעו מהאוסטרים להפתיע את ההגנה הצ'כית המאורגנת. ההזדמנות הגדולה ביותר של המפסידים הייתה בדקה ה-83, אבל רובן אוקוטי החטיא נגיחה קלה ממצב קורץ, והאוסטרים ייאלצו להסתפק בחצי גמר.

ארגנטינה בדרך לשמירה על התואר

אלופת העולם ארגנטינה עשתה הלילה (בין חמישי לשישי) צעד גדול בדרך לשמירה על תוארה, אחרי שהביסה את צ'ילה 0:3. מי שבלט מכולם במשחק היה דווקא השופט הגרמני יאן-הנדריק סאלבר, שהרחיק שני שחקנים צ'יליאנים שמחו על החלטותיו, והוא נזקק בסיום לליווי אנשי הבטחה כדי לרדת מהמגרש בשלום.

בעיטה ברגל שמאל של אנחל די מריה, העלתה את ארגנטינה ליתרון 0:1 בדקה ה-13. שתי דקות אחר כך הצ'יליאני גארי מדל הורחק, אחרי שבעט בגבריאל מרקאדו. הצ'יליאנים המשיכו במשחקם הנוקשה, וזה לא ממש עזר להם.

בדקה ה-65 קלאודיו יאקוב כבש מקרוב, והכפיל את יתרון הארגנטינאים. 11 דקות אחר כך גם דאגוברטו קורימיה ראה כרטיס אדום והשאיר את צ'ילה עם 9 שחקנים. קורימיה דרש מהשופט כי ירחיק את יאקוב, משום עבירה גסה לטענתו של האחרון, אבל למורת רוחם של הצ'יליאנים, דווקא קורימיה נשלח למקלחות. במהלך המשחק נכנס אוהד מהיציע כדי למחות על הנעשה במגרש, ושחקני צ'ילה ניהלו אחריו מרדף, עד שהוא הורחק. מקסימיליו מוראלס הרשית את השלישי של ארגנטינה בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully