וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוש תאודושיץ' בדרך לפנאתינייקוס

19.7.2007 / 11:58

אלופת אירופה עשויה לרכוש את ה-MVP של אליפות אירופה עד גיל 20 ולהשאיל אותו. אוקיץ' בדרך לאולימפיאקוס, חאריסיס עבר לסופוט

הסרבי הצעיר מילוש תאודושיץ', שהוכתר כ-MVP של אליפות אירופה לנבחרות צעירות, בדרך לפנאתינייקוס.

אלופת אירופה ויוון יצרה קשר עם הכוכב הצעיר של ז'לז'ניק בלגראד (שהדיחה את הפועל ירושלים מגביע יול"ב) עוד הרבה לפני האליפות, ובימים הקרובים צפויה להודיע על החתמתו. עם זאת, לאור הקו האחורי העמוס לעייפה של הירוקים, הם צפויים להשאיל את תאודושיץ' לקבוצה אחרת בעונתו הראשונה. תאודושיץ' קלע 22 נקודות וחילק 5 אסיסטים בממוצע באליפות אירופה האחרונה, שבה זכתה סרביה.

בנוסף תודיע פנאתינייקוס בקרוב על החתמתו של סנטר היריבה העירונית, הקרואטי אנדריה זיזיץ', ששוחרר מאולימפיאקוס על ידי פיני גרשון. קבוצתו של ז'לימיר אוברדוביץ' אף ממתינה להתפתחויות בגזרת וסיליס ספאנוליס, ששיחק אצלה לפני שנתיים, התייבש העונה על הספסל של יוסטון רוקטס ועבר לאחרונה בטרייד לסן אנטוניו ספרס. הגארד היווני מבקש להשתחרר מחוזהו ולחזור למולדתו, וסביר להניח שהספרס לא יעמדו בדרכו.

אוקיץ' בדרך לאולימפיאקוס

רוקו-לני אוקיץ', שחקן נבחרת קרואטיה, מתקרב לאולימפיאקוס. קבוצתו של פיני גרשון, סגנית אלופת יוון, מעוניינת לצרף את הגארד וכבר הציעה עבורו מיליון יורו. קבוצתו הקודמת, ברצלונה, מעוניינת לרענן את הסגל ולהוסיף לו עוד שחקנים מקומיים, מה שמגביר את הסיכויים לעזיבתו.

חאריסיס לפרוקום סופוט

אלופת פולין, פרוקום סופוט, ממשיכה לחזק את הסגל שלה, כשצירפה לשורותיה את היווני הוותיק חריסטוס חריציס. הגארד (189, 31), שמגיע מאולימפיאקוס, לא קיבל יותר מדי הזדמנויות מפיני גרשון בעונה שעברה, שיחק רק 10 דקות בממוצע ביורוליג, קלע 2.6 נקודות וחילק 0.8 אסיסטים. פרוקום כבר צירפה הקיץ את מילאן גורוביץ', תומס ואן דר שפיגל, רובן וולקובסקי וטראביס בסט.

גוראן ירטין עבר לאלבה ברלין

אלבה ברלין הודיעה כי היא צירפה לשורותיה את גוראן ירטין. הגארד המונטנגרי (192, 26), ששיחק בשנה שעברה במכבי ת"א וקלע 5.5 נקודות בממוצע בעשרת משחקיו ביורוליג, חתם לשנה אחת בשורות הקבוצה הגרמנית.

* אלופת גרמניה, באמברג, מתחזקת לקראת שובה ליורוליג, כשצירפה את הגארד של נבחרת ניו זילנד, מארק דיקל (187, 30).

* בי-סי קייב האוקראינית צירפה את הגארדים מרקוס פייסון ו-ולאדימיר קרסטיץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully