וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובוקה חתם במכבי פ"ת, בונל יצטרף למחנה

19.7.2007 / 12:15

הקשר הניגרי, ששיחק תחת מזרחי באשדוד, סיכם. זה אליאס הברזילאי עשוי גם הוא להגיע. המאמן מעוניין גם בבונל הצרפתי

מאמן מכבי פ"ת, יוסי מזרחי, מעוניין לצרף לקבוצה את ניקולה בונל, שנבחן במכבי ת"א ושוחרר. השחקן יגיע להתרשמות במחנה האימונים של הקבוצה בהולנד. בונל, 30, שיחק בעבר באג'קסיו, מונאקו וליל. קבוצתו הנוכחית של הקשר היא ריים מהליגה הצרפתית השנייה. מי שכבר הגיע להולנד והצטרף למחנה הוא ננאד סאביץ', שייבחן בקבוצה.

הבוקר (חמישי) המריאה הקבוצה למחנה האימונים להולנד ללא הקשר אסי משיח. עד עתה משיח חוזר על ידי שלוש קבוצות: עירוני קרית שמונה, מכבי הרצליה והפועל כפ"ס, אך מועמדותה של האחרונה ירדה לעת עתה מהפרק. בינתיים משיח עדיין לא מצא קבוצה. גם מעמדו של הקשר סולי צמח לא ברור.

בקבוצה מאמינים שלאור הסכם מתן החסות עם חברת יורופקאר לשלוש שנים, יוכל המאמן מזרחי לבחור זרים ברמה גבוהה יותר. בעקבות כך עלתה מועמדותו של זה אליאס, 30, קשר נבחרת ברזיל לשעבר, שאף רשם במדי הסלסאו 22 הופעות בינלאומיות ושיחק בשורות לברקוזן, אינטר, בולוניה ואולימפיאקוס. משה זוארץ, יו"ר מכבי פ"ת, אישר שהקבוצה קרובה לסיכום עם השחקן. למרות שיש התקדמות איתו, ספק אם זה אליאס יגיע להולנד. מי שכבר חתם הוא הקשר הניגרי פליקס אובוקה, ששיחק בעבר במ.ס. אשדוד ובהפועל ת"א.

בקבוצה הבהירו אתמול שעומר גולן ישוחרר אך ורק לקבוצה באירופה, וזאת רק אם תגיע הצעה לרכישת הכרטיס שלו. ובכל זאת, במכבי חיפה עדיין מאמינים שייתכן כי גולן ישחק בשורותיה בעונה הבאה.

אריק אג'יפור, שסיכם את תנאיו כבר בשבוע שעבר, יצטרף לקבוצה במחנה האימונים. זה מריה דגלאס, אחריו עוקבת פ"ת, כנראה לא יגיע למחנה האימונים ובכל מקרה יוסי מזרחי יבחן מספר שחקנים.

הקשר סזאר אנריקה, שמשחק בליגה הצ'יליאנית, הוצע אף הוא לקבוצה, אך לא ברור אם יגיע למחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully