וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור מהסרטים: מעמד החתימה

21.7.2007 / 10:34

השבוע האחרון היה מוצף בהחתמות חדשות ובהצגות שחקנים ברחבי אירופה. וואלה! ספורט מביאה את אלה שעוררו הכי הרבה עניין

יוסי בניון

אחרי משא ומתן ארוך, מתמשך ומייגע, הפך יוסי בניון לשחקן הישראלי השלישי שמגיע לליברפול. באנגלית רהוטה גילה יוסי כיצד חלומו התגשם, וגם שיחק 45 דקות במשחק אימון מול ורדר ברמן. הביצועים בלינק שבאוסף למטה מראים שמותר לנו לחלום לקבל מיוסי את מה שקיבלנו בזמנו מרוני רוזנטל כששיחק באנפילד.

פרננדו טורס

החלוץ הספרדי עשה הרבה רעש, תחילה אמר שהוא מעדיף את אתלטיקו מדריד ואז עבר לליברפול תמורת 36 מיליון יורו. למה בכל זאת הגיע השחקן בן ה-23 לאנגליה? כי הוא "רוצה לזכות בתארים". אולי עם בניון זה יתאפשר. בואו תראו, בינתיים, למה הוא מסוגל בקובץ המרשים שלמטה.

פרנק ריברי

הקשר הצרפתי שמגיע ממארסיי חתם לפני זמן רב בבאיירן מינכן, אבל רק השבוע הוצג רשמית בקבוצה. יחד עם ריברי, הכוכב הגדול של צרפת במונדיאל 2006, הקבוצה ממינכן מקווה לחזור ולהניף את צלחת האליפות, וגם לשוב במהרה לליגת האלופות כדי להסתער על התואר, בו זכתה בפעם האחרונה ב-2001.

אריאן רובן

הקיצוני ההולנדי, שסבל מפציעות לאורך הקריירה בצ'לסי, הראה כששיחק למה הוא מסוגל. אלא אם יהיו שינויים של הרגע האחרון, רובן צפוי לעבור לריאל מדריד, שם ישתף פעולה עם רוד ואן ניסטלרוי. עם השניים האלה בשיאם, ריאל יכולה למגר כל יריב בדרך למטרה האמיתית - זכיה בליגת האלופות בעונה הקרובה.

לודוויק ז'ולי

הקשר-חלוץ הצרפתי של ברצלונה, שהיה אחד מהגורמים המשמעותיים לזכיה בליגת האלופות בעונת 2005/06, ראה השנה הרבה מאוד את ספסל הקבוצה בגלל הקידום של לאונל מסי. ז'ולי נעלם מאור הזרקורים, אבל הקובץ שלפניכם יראה לכם מדוע רומא, שרכשה אותו השבוע, עשויה ליהנות מאוד משירותיו בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully