וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל הולכת על אינייסטה

19.7.2007 / 10:47

ה"מארקה" מדווח שהלבנים פתחו במגעים עם קשר ברצלונה, ומוכנים לשלם 60 מיליון יורו. לפורטה: "הוא לא למכירה, הוא יסיים כאן את הקריירה"

המעבר של חאבייר סביולה מברצלונה לריאל מדריד בשבוע שעבר עורר כמה הדים בבארסה, אבל לכולם בקטלוניה היה ברור שלא מדובר במעבר מרעיש במיוחד, כיוון שסביולה לא היווה חלק משמעותי בקבוצה של רייקארד, ובכל מקרה סיים את דרכו במועדון. אבל הבוקר (חמישי) מאיימת להתחולל רעידת אדמה אמיתית ביחסים בין שתי הענקיות של ספרד.

ה"מארקה" מדווח הבוקר כי ריאל מדריד סימנה את אנדראס אינייסטה, קשרה הצעיר של ברצלונה, כמטרת הרכש הבאה שלה, ואף החלה בגישושים ראשונים של משא ומתן עם השחקן. האופציה הראשונה של הלבנים היה ססק פברגאס, אך כשהכישרון של ארסנל הודיע כי הוא נשאר בלונדון פנו המדרידאים לאופציית אינייסטה, המחזיק בסעיף שחרור של 60 מיליון יורו.

למרות הבעייתיות הכרוכה במעבר ישיר מבארסה לריאל, בסביבתו של אינייסטה דווקא מדווחים על התעניינות מצד השחקן בהצעה של ריאל, שסיפר למקורביו כי שיטת המשחק של ברנד שוסטר תתאים לו יותר מזו של רייקארד. תהיו בטוחים שעוד נשמע על התפתחות הסיפור בימים הקרובים.

נשיא ברצלונה, חואן לפורטה, יצא מגדרו על מנת להכחיש את האפשרות שאינייסטה יעבור ליריבה המושבעת מעיר הבירה. "אינייסטה אינו למכירה", הדגיש לפורטה. "הוא חלק מהלב של בארסה והוא שחקן מפתח עבורינו. יש לו יכולות מדהימות ואיכויות ייחודיות והוא מודע לכך שהוא נחשב לחלק משמעותי מהקבוצה. הוא עתיד לסיים את הקריירה שלו בברצלונה, וזו פשוט לא אפשרות מבחינתו לעזוב".

"לאינייסטה אין מחיר והוא מאוד מאושר כאן", סיים לפורטה. "אנחנו תמיד יודעים להעריך את השחקנים שלנו והם מרוויחים את מה שמגיע להם. הערך של אינייסטה הוא עצום, והוא יודע שזה מה שחושבים עליו כאן. לכן אין איתו שום בעיה והחוזה שלו הוא טוב עבור שני הצדדים".

* בעוד שריאל לוטשת עיניים אל אחד השחקנים הכי מבטיחים שלה, ממשיכה ברצלונה לחפש חיזוק, כשהבא בתור ברשימה שלה הוא אסייר דל הורנו, מגינה השמאלי של ולנסיה. מחירו של מגן נבחרת ספרד צפוי לנוע בין ארבעה לחמישה מיליון יורו.

* וולטר פנדיאני, החלוץ האורגוואי שכיכב בעונה החולפת באספניול וזכה בתואר מלך השערים של גביע אופ"א עם 11 כיבושים במפעל השני בחשיבותו ביבשת, יחתום לשלוש שנים באוסאסונה, שאיבדה הקיץ את החלוצים רוברטו סולדאדו וסאבו מילוסביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully