וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי ירוויח את המשכורת הגבוהה בפרמייר ליג

19.7.2007 / 13:15

ה"סאן" מדווח שקפטן הכחולים סיכם עם הקבוצה על חוזה משודרג, וישתכר 131 אלף ליש"ט בשבוע. פיפ"א תכריע בעניינו של טבז

טרם נסיעתה של צ'לסי למסע משחקים בארצות הברית דרש רומן אברמוביץ' מהנהלת המועדון להגיע לסיכום על הארכת חוזהים של ג'ון טרי ופרנק למפארד, ועל פי ה"סאן" מולאה הבוקר המחצית הראשונה של בקשתו של הבוס. הצהובון הבריטי מדווח כי טרי הגיע לסיכום עם סגנית האלופה על חוזה חדש לתקופה של חמש שנים, בו ירוויח בסך הכל 6.8 מיליון ליש"ט לעונה. מדובר על 131 אלף ליש"ט לשבוע, מה שיהפוך את טרי מיידית לשחקן בעל המשכורת הגבוהה ביותר בכדורגל האנגלי. אחריו נמצאים חבריו לקבוצה אנדריי שבצ'נקו ומיכאל באלאק (121 אלף ליש"ט בשבוע), סטיבן ג'רארד (120 אלף ליש"ט בשבוע) וכריסטיאנו רונדלדו (119 אלף ליש"ט בשבוע).

טרי לא זכה לחגוג יותר מדי, מאחר ובמשחק האימון של צ'לסי מול סואון בלווינגס הלילה (0:1 לצ'לסי) הוא שבר את הבוהן ברגלו הימנית, מה שעלול לגרום לו להיעדר מהמשך הכנות הקבוצה לפתיחת העונה.

בצ'לסי עדיין מאמינים שהם יצליחו להנחית בסטמפורד ברידג' את הכוכב ההולנדי העולה דרנטה, שמחוזר גם על ידי ריאל מדריד וברצלונה.

פיפ"א תכריע בעניינו של קרלוס טבז (רמי היפש, הארץ)

פרשת העברתו של קרלוס טבז מתארכת, אבל סוף סוף מסתמן פתרון באופק. אתמול (רביעי) הודיעו ווסטהאם ומנצ'סטר יונייטד כי החליטו להעביר את ההכרעה בעניינו לפיפ"א.

טבז כבר סיכם את תנאיו ביונייטד והגיע שלשום למנצ'סטר בתקווה לעבור בדיקה רפואית, אבל הדבר נדחה לאחר ששני המועדונים והפרמייר-ליג לא הגיעו להסכמה בנוגע לעסקה. סימן השאלה הגדול הוא בנוגע לבעלות על טבז, כאשר הפטישים טוענים שהשחקן שייך להם, בעוד איש העסקים האיראני קאיה ג'ורבצ'יאן - שסיכם עם אלופת אנגליה את תנאי העברתו של הארגנטינאי - טוען שהוא שייך לו ורק הושאל לפטישים לעונה.

כעת תתבקש פיפ"א לקבל החלטה בעניין, למרות שיידרשו כנראה שבועיים-שלושה להגיע להכרעה. "לנו ולשחקן יש ביטחון רב שההחלטה שתתקבל תהיה לטובת טבז", אמר דייויד גיל, מנכ"ל יונייטד. "לפי מה שגילינו בשבועות האחרונים, אנחנו בטוחים שקרלוס יהיה העונה חלק משמעותי מהסגל של סר אלכס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully