וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו ביקש להשתחרר, במו"מ עם סכנין

19.7.2007 / 11:31

אביו של קשר מכבי חיפה פועל למען העברת בנו, ונפגש עם צ'יזיק. ליאור רפאלוב מבוקש במכבי ת"א. 0:6 על טירת הכרמל במשחק אימון

גורמים במכבי תל אביב פנו בימים האחרונים לקשר מכבי חיפה ליאור רפאלוב על מנת לברר את מעמדו במכבי חיפה. לרפאלוב חוזה עד תום העונה הנוכחית ובחודש ינואר הוא יהפוך לשחקן חופשי. בסביבתו של השחקן אמרו כי רפאלוב נוטה לחתום על חוזה ארוך טווח במכבי חיפה, ויחד עם זאת אישרו כי מכבי תל אביב אכן גיששה בעניינו. מקורביו מוסיפים כי לאחרונה גם הפועל תל אביב הביעה עניין בשחקן.

בחיפה יציעו השבוע לרפאלוב להאריך את חוזהו, והשחקן ייתן עדיפות לקבוצתו הנוכחית. ככל הידוע מדובר על חוזה לארבע עונות עם שכר משודרג מעונה לעונה. רפאלוב נחשב לשחקן אהוד בקרב הקהל החיפאי, ולא נראה שיעזוב את מכבי חיפה אלא אם תגיע עבורו הצעה מפתה ממכבי תל אביב.

יעקב בוזגלו, אביו של מאור בוזגלו, נפגש עם מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק וביקש שחרור מיידי מהקבוצה. בוזגלו ביקש שהקבוצה תשחרר את בנו לאלתר או שתשאיל אותו לקבוצה אחרת למשך השנתיים הבאות על מנת לצבור דקות משחק. במכבי חיפה הסבירו שמחירו של כרטיס השחקן של בנו הוא 750 אלף דולר למחצית מהכרטיס. בוזגלו עצמו הבהיר כי בכל מקרה בנו לא ישחק במכבי חיפה בעונה הבאה. בני סכנין מעוניינת בשחקן ונמצאת במגעים עם ראשי חיפה לגבי העברתו.

בוזגלו לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים שלה מכייון שהוא יתאמן באותו זמן עם הבנבחרת האולימפית, אך יחד עם זאת נראה כי בכל מקרה לא היה יוצא למחנה האימונים מכיוון שאביו איננו מעוניין שיעשה זאת. בתחילת השבוע צפויה פגשיה נוספת בין בוזגלו לבין אנשי חיפה על מנת להתקדם.

מספר קבוצות מאירופה הביעו עניין בצירופו של תומר חמד, אבל מכיוון שהשחקן משרת עדיין בצה"ל בשירות סדיר, הוא לא יוכל לצאת להתרשמות בשלב זה.

הקשר הקונגולזי אלן מסודי עדיין מחכה לדרכון שלו, כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט. העובדה שלא קיימת שגרירות קונגו בישראל הקשתה על השחקן לקבל דרכון חדש, מאחר ודרכונו פג. מסודי ביקש משגרירות קונגו במצרים שתוציא עבורו דרכון חדש, והוא צפוי להגיע למחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה שייפתח ביום שני, באיחור של מספר ימים.

הערב (חמישי) ניצחה מכבי חיפה את מכבי טירת הכרמל 0:6. את השערים לחיפה הבקיעו רפאלוב וקולאוטי (צמד כל אחד), מאור בוזגלו ואושרי גיטה.

גם האוהדים מתכוננים לעונה פיננסית (משה הרוש, הארץ)

הרכש הדל שעשתה עד כה מכבי חיפה (לוקאש סורמה ורוני גפני) והתחושה של אוהדי הקבוצה שראשי המועדון גם אינם מתכוונים להשקיע, נתנו אותותיהם במכירת המנויים. עד כה נמכרו 1,200 מנויים בלבד, ירידה של כ-60% לעומת העונה שעברה (בה נמכרו כ-3,000 מנויים עד אמצע יולי).

"זה בהחלט מדאיג", אמרו אתמול (רביעי) בחיפה בקשר להיענות הדלה, "כמו שזה נראה כרגע להגיע ל-3000 מנויים יהיה הישג". בעונה שעברה מכרה חיפה 3,800 מנויים. בקבוצה מייחסים את הירידה גם לעובדה שהקבוצה לא משחקת העונה באירופה.

המאמן רוני לוי, שרכבו הושחת שלשום בכתובות נאצה כנגד החתמתו של ג'ובאני רוסו, מעדיף שלא להגיש תלונה במשטרה. הערב (18:30) תארח חיפה בכפר גלים את טירת הכרמל למשחק אימון.

עדכון ראשון: 19.7.07 7:50
עדכון אחרון: 19.7.07 11:31

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully