וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שום: "הייתה לנו מחצית טובה"

אסף שקד

19.7.2007 / 7:30

למרות ההפסד של בית"ר 3:1 ללבסקי, יצחק שום נשאר אופטימי. מירוסביץ': "ביום שישי אחתום בקאטוליקה". בדנמרק קוטלים את קופנהאגן

בבית"ר ירושלים לא לקחו בקלות את ההפסד במשחק האימון אמש (רביעי) 3:1 ללבסקי סופיה, הדאבליסטית הבולגרית. הפתיחה דווקא הייתה טובה מבחינת האלופה, שעלתה ליתרון מוקדם משער של טוטו תמוז (12) לאחר בישול של כריסטיאן אלברז, אבל ההמשך היה פחות מעודד. עוד לפני המחצית הבולגרים השוו, כשהמחצית השנייה הייתה אופרה אחרת לגמרי.

יצחק שום טען אחר כך כי הוא הבחין במרגל של קופנהאגן שנמצא במגרש, ולכן הוא שינה את המערך, הוציא שלושה שחקני הרכב ועבר לשחק עם שלושה בלמים. למרות המערך ההגנתי, בית"ר ספגה עוד שני שערים וירדה מנוצחת. פרצופיהם של השחקנים נראו מדוכאים, למרות העובדה שמדובר בסך הכל במשחק אימון. "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה היום", ניסה יצחק שום להישאר אופטימי, "אני לוקח את זה איתי למשחקים הבאים".

מתן קרקוב מ"הארץ מוסיף כי שום אף הודה כי "במחצית השנייה שיחקנו גרוע, אבל לבסקי קבוצה מצוינת", והוסיף: "אנחנו אחרי אימונים לא קלים והיתה עייפות. מיכאל זנדברג וברק יצחקי נעדרו והם כוח בקבוצה".

מיד לאחר ההפסד לסופיה, חזרה הקבוצה למלון וערכה ארוחת ערב מפוארת שהכין לה השף רונן כהן. השחקנים, שהיו עייפים ומאוכזבים מההפסד, פרשו מהר לשינה וויתרו על הישיבה הקבוצה בלובי. יצחק שום, לעומת זאת, כינס לשיחה את הצוות המקצועי.

היום תערוך בית"ר אימון בשעה 11:30 ומיד לאחריו יזכו השחקנים לחופש עד הלילה. בשבת תקיים הקבוצה את משחק האימון האחרון שלה מול OFK בלגרד הסרבית, שינעל את משחקי האימון לפני המשחק מול קופנהגן. הקבוצה אמורה לנחות ביום ראשון סמוך לחצות, ולאחר מספר ימים להמריא בחזרה לדנמרק.

מירוסביץ' מאוכזב

מילובאן מירוסביץ', קשר בית"ר בעונה החולפת, צפוי לחתום ביום שישי הקרוב בקבוצת האם שלו, אוניברסידד קאתוליקה הצ'ילאנית. כזכור, אתמול הייתה אמורה בית"ר להודיע לקשר אם היא מעוניינת להחתימו או לא, אך כשהשיחה מישראל לא הגיעה - הבין השחקן את הרמז והחליט לחתום בקאתוליקה.

כזכור, הצ'יליאני כבר היה על סף חתימה לפני כשבועיים, אך אז החליט הצוות המקצועי של הקבוצה להשהות את החתימה עמו. הסיבות לכך היו החתמתו של עידן טל ורצונו של מירוסביץ' לשדרג את שכרו מהעונה החולפת. עם הזמן הצ'יליאני ירד מהדרישה להעלאה בשכר, אך בכל זאת לא קיבל תשובה מהנהלת האלופה.

"רציתי מאוד לשחק בבית"ר ירושלים, אבל המועדון החליט שלא להחתים אותי לעונה נוספת", אמר מירוסביץ לבית"ר.נט, "בחודש האחרון היו לי מספר הצעות אבל האמנתי שבסוף אחתום בבית"ר ולכן החלטתי לוותר עליהן. לצערי, הפסדתי את ההצעות האחרות שיש לי. קאתוליקה היא קבוצת הבית שלי והם מאוד רוצים שאני אשחק שם, אני חייב להסתכל על העתיד שלי וביום שישי הקרוב אני אמור לחתום שם על חוזה לעונה הקרובה".

בית"ר אומנם טרם שלחה למירסוביץ' מסר רשמי, אך העובדה שהקבוצה עדיין לא הודיעה לשחקן על החלטתה, כשבועיים לפני המשחק מול קופנהאגן, רומזת על כך שהוא לא נמצא בתוכניות שלה. גם יצחק שום רמז בסיום ההפסד ללבסקי סופיה על כך שהוא לא בונה על הצ'ילאני.

מירוסביץ' רצה לשלוח מסר לקהל של בית"ר: "הייתי מעדיף שהפרידה הייתה נעשית באופן אחר, אבל ככה זה הכדורגל. בשנה שהייתי בבית"ר למדתי מה זאת אהבה של אוהדים לקבוצה. הייתי שלוש עונות בארגנטינה ולא הרגשתי שם עשירית ממה שהרגשתי בישראל".

"שחקני קופנהאגן נראו בחופשה" (לארס האוסטד, קופנהאגן, "הארץ")

פ.צ קופנהאגן, אלופת דנמרק, הפסידה אתמול במחזור הפתיחה של הליגה בארצה 1:0 בחוץ לנורדזילנד, שמורכבת ברובה משחקנים צעירים. קופנהאגן לא הפסידה לנורדזילנד בלמעלה מ-20 משחקים בשבע העונות האחרונות.

בתקשורת הדנית מיהרו לקטול את האלופה: "שחקני קופנהאגן נראו כאילו הם עדיין בחופשה. אם ישחקו כך מול בית"ר הם לא יגיעו לשום מקום".

שני החלוצים החדשים והמבטיחים של קופנהאגן איילטון אלמידה הברזילאי ומורטן נורדסטראנד הדני איכזבו בהופעת הבכורה הרשמית שלהם. כל אחד מהם הגיע להזדמנות אחת מול השער והחטיא ברשלנות. גם הקשר רסמוס וורטס, קפטן נבחרת דנמרק הצעירה, איכזב.

גיורא שפיגל, היועץ המקצועי של בית"ר, שנכח במשחק אמר בסיומו: "אינני יודע איך הגעתם למסקנה שההפסד הזה הוא חדשות טובות עבור בית"ר. קורה שקבוצה מצוינת מפסידה לקבוצות חלשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully