וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את אי-רוד

18.7.2007 / 23:59

אלאדיו רודריגז חבט לארבעה הומרים בדאבל הדר בו ניצחה מודיעין את ת"א 3:5 ו-3:9. רעננה - נתניה 2:9, בית שמש - פ"ת 4:7

תכירו את אלאדיו רודריגז, סלאגר עצבני ממודיעין מיראקל, שהיה אחראי להשאיר עפר ואפר מת"א לייטנינג. אי-רוד (E-ROD) חבט לארבעה הומרים, בדאבל הדר בו ניצחו הנסים את הברקים - 3:5 ו-3:9 וברחו להם בטבלה, כשהם מצמקים את הפער מבית שמש ל-1.5 משחקים, למרות שגם הבלו סוקס ניצחו, 4:7 את פ"ת פיונירס. רעננה אקספרס התאוששה מהטאטוא של בית שמש אתמול כדי לנצח את נתניה 2:9.

ארון פריבל מת"א נחל את הפסדו הראשון העונה, בשל ארבע ריצות חובה באינינג החמישי. מי שטיגן היטב את פריבל היה אלאדיו רודריגז ממודיעין, שחבט לשני הומרים והיה אחראי לכל חמש הריצות של מודיעין בניצחון 3:5. מקסימו נלסון, במשחק טוב, גמא את כל המרחק עם שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, פריבל השלים משחק מלא של שישה אינינגים. מאזנו העונה - 1:4.

במשחק השני זה כבר היה פחות צמוד ואפילו יותר מרהיב עבור רודריגז, ומודיעין ניצחה 3:9. אי-רוד שיחזר את ההישג במשחק הקודם עם צמד הומרים, ורשם שלוש חבטות, ארבע הכנסות רצים ושלוש ריצות. הוא עזר למאט בנט לרשום ניצחון רביעי העונה, כשהוא מגיש שבעה אינינגים מלאים ומטגן 11 חובטים. גם אדאלברטו פאולינו ונוח ווקר חבטו להומרים במודיעין, נייט פיש וראול פרנקו עשו זאת בת"א.

מי שלא התרשמו מדי מהדהירה של מודיעין הם הבלו סוקס מבית שמש. רפאל ברגסטרום הגיש שישה אינינגים וטיגן שישה חובטים, והבלו סוקס סגרו עניין על 4:7 עם פ"ת פיונירס, כשגרג ריימונדו שומר בפעם הראשונה העונה. המספרים של אנדרו מוראלס המפסיד טובים: שבעה אינינגים, שבעה סטרייקאאוטים ורק שתי ריצות שנזקפו לחובתו למרות שאת כל השבע הוא רשם (אוי, מה יהיה עם ההגנה של פ"ת?)

במשחק בין שתי קבוצות מדשדשות ניצחו רעננה אקספרס את נתניה טייגרס 2:9. אחרי שלושה הפסדים קצר ג'וש זומברון ניצחון ראשון, כשהגיש היטב שבעה אינינגים, במהלכם טיגן שישה חובטים. שבעה אינינגים מלאים למאט קומיטר, למרות שספג את כל תשע הריצות. הומרים לבן פילד ולחואן רמירז מרעננה.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 4:15
2. מודיעין מיראקל 5:13
3. תל אביב לייטנינג 7:11
4. רעננה אקספרס 12:7
5. נתניה טייגרס 11:5
6. פ"ת פיונירס 15:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully