וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייבים לנצח, למרות החסרים"

לי בוץ

18.7.2007 / 10:47

גם ללא ארבעת שחקני הרכש, אלי כהן יודע שהפסד באנדורה בגביע אופ"א (18:00, 5+) ייחשב לביזיון. דיווחים בבלגיה: ברנד תיס מועמד

התקשורת הבלגית מדווחת היום (חמישי) כי מכבי ת"א מעוניינת לצרף לשורותיה את ברנד תיס הבלגי, קשר בן 29, ששיחק בעונה שעברה במנשנגלאדבך, שסיימה במקום האחרון בבונדסליגה, וכמו כן בסטנדרד ליאז', בגנק ובטראנזבוספור הטורקית. במאזנו 5 הופעות בינלאומיות בנבחרת בלגיה, והיה בסגל למונדיאל ב-2002.

מכבי ת"א תחל היום (חמישי, 18:00 שעון ישראל) את העונה האירופאית שלה במשחק סיבוב המוקדמות הראשון בגביע אופ"א מול סנטה קולומה באנדורה בסגל דליל מאוד, זאת לאור העובדה שהשוער דרגוסלב יבריץ', ושחקני הרכש – יניב עזרן, עוז יפרח ודן רומן לא יוכלו להכלל בסגל למשחק. הארבעה הצטרפו למועדון לאחר סיום מועד רישום השחקנים לסיבוב המשחקים הנוכחי וכותצאה מכך יוכלו להשתתף רק בסיבוב הבא במפעל, במידה והצהובים יעפילו אליו.

בנוסף, יחסר המאמן אלי כהן את הבלם אבי יחיאל, שמחלים מניתוח ארתרוסקופיה בישראל, ואת הקשר יוסי שבחון, שמחלים מפציעה בברך. בעקבות חסרונם של ששת השחקנים הנ"ל, ייאלץ כהן לעלות עם הרכב טלאים שיכלול את שוער המשנה של הקבוצה, גיא סולומון, כשבמרכז ההגנה ישחק מושיקו מישאלוב לצידו של מילאן מרטינוביץ'. בקישור האחורי יקבלו את הקרדיט הצעירים, ליאור ז'אן ושירן ייני, כשבהתקפה יאניק קמנאן יקבל את הקרדיט. ההתלבטות של אלי כהן תהיה על המקום הנותר בקישור ההתקפי לצידם של אבי נמני ועומר פרץ בין אחד דודו ביטון הצעיר לארז מסיקה הוותיק.

באימון המסכם והיחיד שערכה הקבוצה באנדורה, נטלו חלק כלל שחקני הקבוצה, למעט יוסי שבחון שערך אימון אישי וכאמור לא יהיה בסגל. במהלך האימון ערך הצוות המקצועי תירגולים טקטיים ביציאות להתקפות, ניהול המשחק וסיומות מול השער.

ומי אשם? ההתאחדות (דוד מרואני, "הארץ")

לאחר שהבינו במכבי את גודל הפאדיחה ביצעו בדיקה מעמיקה בתקנון ההתאחדות וגילו כי הם אכן רשאים לרשום שחקנים חדשים עד 24 שעות לפני המשחק, אבל רק כאלה שחתמו במועדון לפני ה-10 בחודש וטופס השחרור שלהם התעכב.

בינתיים מצאו במכבי את האשמים האמיתיים לטענתם במחדל הרישום. "ההתאחדות אשמה", זעק מנהל הקבוצה, אבנר טוויטו, "הם הודיעו לנו שאפשר לרשום שחקנים עד 24 שעות לפני מועד המשחק. זה מה שהטעה אותנו".

החבר'ה מרחוב אבא הילל לא ממש אהבו לשמוע אתמול את הטענות של אנשי מכבי והפנו את האצבע בחזרה אל המועדון. "תקנון אופ"א ידוע לכולם והוא לא נכתב אתמול", הסביר מנכ"ל ההתאחדות, אורי שילה, "זה שבמכבי התבלבלו לא אומר שההתאחדות אשמה. הם ידעו בדיוק מה הכללים".

אתמול קיימה הקבוצה אימון באיצטדיון בו ייערך המשחק ועשתה הכרות עם הדשא האנדורי. אלי כהן טען אתמול כי הוא עצמו ידע שהתקנון לא מאפשר לו לשתף את השחקנים המדוברים והסביר שתירגל שלשום את עזרן ויבריץ' בהרכב הפותח מכיוון שרק אתמול החל להתכונן למפגש מול סנטה קולמה.

בינתיים כהן מנסה לשמור על אופטימיות. "למרות ההרכב החסר אנחנו צריכים לעבור שלב", הוא הצהיר, "יש לנו מספיק שחקנים טובים שיצטרכו לעשות העבודה. אנחנו יודעים שמדובר במשחק מוקש בגלל היריבה הלא מוכרת, אבל עדיין נעשה הכל בשביל לפרק את המוקש הזה בהצלחה".

הרכב משוער: גיא סולומון, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', מושיקו מישאלוב, אורי שטרית, ליאור ז'אן, שירן ייני (ארז מסיקה), אבי נמני, עומר פרץ, דודו ביטון (ארז מסיקה), יאניק קמנאן.

"הניסיון להפוך את הסיפור לפרשייה הוא מיותר וחסר טעם"

הנהלת מכבי ת"א הגיבה היום באתר הרשמי של הקבוצה בנוגע לשיתוף השחקנים בגביע אופ"א.

בהמשך לפירסומים בנוגע לשיתוף שחקנים בשלב המוקדם של גביע אופ"א, במשחקים מול סנטה קולומה ברצוננו להבהיר:

1. כל שחקני הקבוצה, אם ששיחקו בעונות הקודמות ו/או חדשים שהצטרפו עד ה- 10/7, הועברו את כל ההליכים הדרושים במסגרת ההתאחדות לכדורגל ומוסדות אופ"א.

2. שחקנים שטופס השחרור הבינלאומי שלהם ו/או הרישום שלהם בהתאחדות נעשה אחרי ה- 10/7/07 לא יכולים להשתתף בסיבוב המוקדמות הראשון, עובדה שקיבלה את הביטוי במסמך האישור שהתקבל מאופ"א לרשימת השחקנים, בהסתייגות מאותם שחקנים שנרשמו לאחר התאריך הקובע.

3. כל מי שהיה מעורב בעשייה, אם במכבי ת"א או בהתאחדות לכדורגל נהגו בצורה ראויה, הוגנת ועשו כל מה שניתן.

כל הפירסומים שנעשו כביכול בשמו של המועדון הכדורגל מכבי ת"א, או בשם של אחרים, אין להם שום בסיס וקשר למציאות והניסיון להפוך את הסיפור לפרשייה מיותר וחסר טעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully