וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאו, תקריא זמנים

18.7.2007 / 17:21

הסנטר לא התייצב במועד למחנה האימון של נבחרתו, וננזף על ידי הפדרציה. בריאנט, לעומתו, יגיע בזמן לזה של ארה"ב. מארבורי: אשחק באיטליה

יאו מינג כבר שכח מתי הוא ננזף על איחור. הסנטר הענק של יוסטון רוקטס איחר להגיע למחנה האימון של נבחרת סין, שמתכוננת בימים אלו למשחק נגד נבחרת כוכבי NBA. משמעת זו משמעת, בטח בסין, ופדרציית הספורט המקומית פירסמה הודעה רשמית שגינתה את איחורו.

בפדרציה לא אהבו את העובדה שלענק לקח זמן רב מדי להתאושש מעונת ה-NBA שעברה עליו, ולא התעניינו יתר על המידה בכך שההכנות לחתונתו עם בחירת ליבו, ועזרתו לשיווק אולימפיאדת בייג'ין, כנראה תרמו להגעתו רק היום (רביעי) למחנה שכבר נפתח קודם לכן.

"לא משנה כמה נעלות פעולותיו הציבוריות, הן לא יכולות לקבל קדימות בחייו של שחקן", הודיע האיגוד הסיני דרך עיתון הספורט היומי שנמצא בבעלותו, "לא משנה כמה אושר יש בחייו האישיים, זה לא ישתווה לתהילה בה אפשר לזכות עם הלאום". מרקס מתהפך בקברו.

"בלי יאו מינג אנו פחות תחרותיים", אמר מנהל מרכז הכדורסל הלאומי של סין, לי יואנוויי, שיודע בדיוק מי משמש כחמאה על הלחם הסיני. יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שיאו זוכה לביקורת על התנהלותו במולדתו.

בינתיים סין עוסקת גם בסירובו של שחקן דאלאס מאבריקס, וונג ז'יז'י, לחזור לשורות הנבחרת הלאומית. וונג ז'יז'י תויג בסין כאדם כפוי טובה וסבל בחמש השנים האחרונות מהתנכרות הפדרציה הסינית, שהסתיימה בהתנצלות מבישה מאוד מבחינתו. עכשיו, אולי שהסינים יתנצלו בפניו? אין סיכוי.

בריאנט יצטרף למחנה האימון של נבחרת ארה"ב

כן לייקרס, לא לייקרס, כשמשימה לאומית מונחת על הכף, קובי בריאנט נקרא אל הדגל. לפחות הפעם. נבחרת ארה"ב תערוך בסוף השבוע מחנה אימון בן שלושה ימים בלאס וגאס, אליו יתייצבו 17 שחקנים מתוך 32 שמאיישים את המדים הלאומיים, וקובי הוא הבולט שבהם. בריאנט, שטרם הופיע במדים הלאומיים בטורניר חשוב, יגיע למחנה אשר מתוכו יבחרו ה-12 שייצגו את המדינה באליפות אמריקה שתחל ב-22 באוגוסט, וממנה תעפיל הנבחרת לאולימפיאדת בייג'ין.

המאמן מייק ששבסקי ציפה לראות יותר שחקנים במחנה, אבל לפחות קיבל את הכוכב מהוליווד, שנעדר מאליפות העולם שנערכה בקיץ 2006 בגלל ניתוח שעבר בברכו, ו-ויתר על אולימפיאדת אתונה 2004 בעקבות בעיותיו המשפטיות.

לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני, דוויט הווארד, כריס בוש, שיין באטייה וקירק היינריך הם השרידים היחידים שנותרו מנבחרת הפסים והכוכבים, שסיימה שלישית באליפות העולם אשתקד.

עם המצטרפים החדשים, צ'ונסי בילאפס, אמרה סטודמאייר ומייקל רד, ארה"ב תנסה לא לבייש את הפירמה. דווין וויד וגרג אודן הפצועים לא יצטרפו לשאר החברים. מועמדים נוספים שיבחן ששבסקי הם קווין דוראנט, ג'ייסון קיד, מייק מילר, טייסון צ'נדלר, טיישון פרינס, ג'יי ג'יי רדיק, ודרון וויליאמס.

חדשות נוספות:

* סטפון מארבורי, שמנהל בימים אלו מסע בין 38 מדינות, במטרה לקדם את נעלי ה"סטארבוריס" שלו, שיתף עיתונאים בתוכניותיו לעתיד. "אני רוצה לשחק באיטליה אחרי שאסיים את החוזה שלי ב-NBA", אמר. "אני לא רק מתכוון לעשות את זה - אני אעשה את זה. אשתי מאוד אהבה את המדינה, וזה יהיה קטע בקהאמי כזה". לסטפון חוזה לעוד שנתיים בניקס.

* דארקו מיליצ'יץ' הוצג במדי הגריזליס, ומיד פנה לשוחח עם כוכב הקבוצה פאו גאסול, עליו אמר בראיון לעיתון סרבי שהוא "רך". הסנטר בן ה-22 טען בפני הקטלוני שהוא "אמר הרבה דברים, אבל לא שהוא רך", ופאו ענה "סבבה" (זו לפחות הייתה רוח הדברים).

* קווין דוראנט חתם על חוזה של 60 מיליון דולר לשבע שנים עם נייקי, בנוסף לבונוס חתימה של 10 מיליון. לבחירה השנייה בדראפט הייתה הצעה גבוה יותר מאדידס, שרצתה לשלם לו 70 מיליון לשבע שנים, פלוס 12 מיליון בונוס חתימה, אבל הילד בן ה-18 בחר ללכת על התאגיד שיצר איתו קשר עוד בימיו בתיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully