וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן סיכם בריאל

18.7.2007 / 15:19

המכשול האחרון: הסכמה בנוגע לדמי השחרור מצ’לסי, שאת הצעתה דחה קנבארו. מדריד ובארסה נאבקות על שירותיו של דרנטה

קשרה של צ'לסי, אריאן רובן, הגיע לסיכום עם ראשי ריאל מדריד על מעברו לסנטיאגו ברנבאו בעונה הקרובה. למועדונים עוד נותר לסכם את דמי השחרור, שיהיו כ-15 מיליון ליש"ט, אך נראה כי ההולנדי יעזוב את מחנה האימונים של צ'לסי בארה"ב ויגיע למדריד כבר בימים הקרובים.

נשיא ריאל, רמון קלדרון, הודה כבר כי יהיה מאוד מעוניין בשחקן . "זה משא ומתן שיקח ימים או שבועות", הצהיר קלדרון, "אם הכל יעבוד מבחינה כלכלית, רובן הוא בדיוק השחקן שנרצה להחתים".

ריאל גם במצוד אחר כוכבה הצעיר של נבחרת הולנד האולימפית רויסטון דרנטה. "זה עדיין לא הבשיל ובעייתי לדבר על זה כעת", סיפר קלדרון על המצב בעניין דרנטה. ה"מארקה" כתב כי הקבוצה מהבירה קרובה לסגור את הרכישה, ואחר כך תשאיל אותו לקבוצה אחרת בספרד, אולם השחקן עצמו הביע רצון לשחק במדי הבלאוגראנה, והנשיא ז'ואן לפורטה הצהיר כי אחרי הרכישה השחקן יושאל לפיינורד.

מי שבטוח ישחק בסנטיאגו ברנבאו בעונה הבאה הוא פאביו קנבארו, שלפי סוכנו דחה את הצעתה של צ'לסי להצטרף להגנה של הכחולים. מאז פיטוריו של פאביו קאפלו החלו שמועות על כך שהבלם בן ה-33 צפוי ללכת אחריו, אך כעת, לפי הסוכן, "דחינו את כל ההצעות, לפי בקשתה של ריאל. שוסטר הבהיר שפאביו לא יילך לשום מקום העונה". לקנבארו יש חוזה לשתי עונות נוספות בקבוצה.

רייס: "יש לי עוד מה לתת למדריד"

חוזה אנטוניו רייס עושה חיים במהלך הקיץ. השחקן שהיווה גורם מכריע בניצחון על מאיורקה (1:3) במחזור הנעילה של עונת 2006/07, וקבע כי האליפות עוברת לריאל מדריד, נמצא כיום בחופשה, ואף העניק אמש (שלישי) ראיון נינוח ל"אס" הספרדי. "עכשיו אני רגוע, ומתרכז בחופשה", אמר הספרדי, "וזה מה שהכי חשוב לי כעת". מה לגבי הרכש של ברצלונה? "גם אנחנו מתחזקים, כל מועדון וצעדיו. הנרי זו החתמה מצוינת", התייחס השחקן לשם הגדול שנחת בקאמפ נואו, "בנוסף לזה שהוא שחקן נפלא, הוא גם אדם נהדר. ברצלונה פעלה נכון כשהחתימה אותו, הם יהנו ממנו שנים ארוכות".

ומה חושב רייס על המאמן החדש של הקבוצה, ברנד שוסטר? "עם קאפלו היה דגש על ההגנה, שוסטר משחק התקפי יותר. לדעתי שוסטר הוא אחד המאמנים הטובים בליגה".

רייס הגיע לריאל בתחילת השנה בהשאלה מארסנל, והקשר הודיע היום (רביעי) למאמן התותחנים ארסן ווגנר כי הוא רוצה להישאר בסנטיאגו ברנבאו. "אני ממתין לתשובתה של ארסנל. אני לא חושב שהיא תתנגד. יש לי עוד מה לתת למדריד, ואני רק הולך ומשתפר".

בצד השני של העיר מדריד, התמקם לו הרכש החדש של אתלטיקו, דייגו פורלאן. חלוץ נבחרת אורגוואי חזר מהקופה אמריקה, והחל בהכנותיו לעונה הקרובה. "יש לי רצון לשחק בקבוצה גדולה", אמר החלוץ על המעבר לויסנטה קלדרון, "זה מועדון עם היסטוריה, והוא מהווה אתגר גדול עבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully