וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו לרוני לוי: אני מחכה להחלטה של שחר

18.7.2007 / 13:58

הקשר הקרואטי עורך אימונים אישיים והמאמן מפעיל לחצים על הנשיא. מסודי יגיע למחנה האימונים באיחור כיוון שהדרכון שהזמין מתעכב

"למה רוסו לא מגיע לארץ? משום שיעקב שחר עדיין לא החליט", כך אמרו הבוקר (רביעי) גורמים במכבי חיפה, בנוגע לשאלה מדוע הקשר הקרואטי לא מגיע לישראל. על שחר מופעלים לחצים מצד מקורביו שלא להחתים את רוסו, מטעמים מקצועיים. יחד עם זאת, הסמכות המקצועית העליונה בחיפה, רוני לוי, מעוניין מאוד בקשר. רוסו הודיע לראשי הקבוצה כי הוא עורך אימונים אישיים בקרואטיה ומצפה להגיע לישראל. יחד עם זאת, הקשר הודיע שהוא מחכה להחלטה של שחר, שעדיין פוסל את מועמדותו.

הקשר הקונגולזי של מכבי חיפה, אלן מסודי, יגיע למחנה האימונים באוסטריה, שייפתח ביום שני, באיחור. הסיבה: הדרכון של מסודי מלא והעובדה שאין שגרירות קונגו בישראל מקשה עליו לקבל דרכון חדש במהירות. מסודי פנה לשגרירות קונגו במצרים על מנת שתנפיק לו דרכון חדש. הבעיה היא שהדרכון עדיין לא הונפק והוא צפוי להגיע במהלך השבוע הבא, לאחר שהקבוצה תצא למחנה.

החלוצים תומר חמד ואושרי גיטא עדיין לא קיבלו כל הודעה מהצוות המקצועי לגבי עתידם, וזה אומר שהם צפויים להישאר במכבי חיפה. הקשר האחורי בירם כיאל יישאר בקבוצה בכל מקרה.

נכון להבוקר, רוני לוי לא הגיש עדיין תלונה במשטרה בגין השחתת רכבו. הסיבה לכך היא שהבעלים של הדירה שבה הותקנה מצלמת האבטחה, שוהה בחו"ל ועדיין לא ניתן לדעת בוודאות האם היא תיעדה את האלמונים מבצעים את המעשה.

בקבוצה טוענים שהסיכויים שהבלם הברזילאי בטאו יחתום נמוכים. לוי החליט להאיץ את המשא ומתן להחתמת בלמה של ראסינג, דייגו קרוסה. כמו כן, גם וינישיוס פאשקו הברזילאי מועמד להגיע לקרית אליעזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully