וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרון הקיסר: טוטי נגד ההתאחדות

18.7.2007 / 13:39

ההתאחדות סירבה להקדים את פתיחת הליגה, טוטי: "יש לנקוט עמדה, זה פוגע בנבחרת", גם אלברטיני חטף. מילאן הפסיקה לחלום על אטו

פרנצ'סקו טוטי זועם. אחרי שהנהלת הסרייה A, שכוללת את כל נשיאי הקבוצות, החליטה לא להקדים את פתיחת הליגה ל-19 באוגוסט, אלא לפתוח אותה במועדה (26 באוגוסט), שחקנה של רומא החליט אמש (שלישי) לפתוח את הפה. "אנו השחקנים משמשים כדמויות המרכזיות בכדורגל, אבל קולנו לא נשמע", אמר קפטן רומא, "זה הזמן שאנו השחקנים ננקוט עמדה. אנחנו רצינו שהעונה תחל מוקדם יותר, כדי לתת לנבחרת איטליה יותר זמן להתכונן למשחקה במוקדמות היורו מול צרפת, וכן להרוויח שבוע חופש נוסף בכריסטמס".

טוטי יודע על מה הוא מדבר, שכן אלופת העולם תארח ב-9 בספטמבר את נבחרת הטריקולור לקרב על המקום הראשון בבית ב' של מוקדמות היורו. אם האזורי יפסידו, וסקוטלנד תנצח באותו ערב את ליטא, מצבה של אלופה העולם במוקדמות עלול להסתבך. ארבעה ימים אחר כך תשחק אלופת העולם בחוץ מול אוקראינה.

"אלו שהחליטו התעלמו מצרכיו של מאמן הנבחרת רוברטו דונאדוני", המשיך הקיסר לירות בקצב, "אני החלטתי, או שיקשיבו לנו, השחקנים, או שאפרוש מיידית מההתאחדות". לפי התאריך הנוכחי, לשחקני איטליה יהיה רק משחק ליגה אחד לפני המפגשים המכריעים ביורו, ולדעת טוטי זה לא מתכון להצלחה.

"אלברטיני משנה את דעתו לפי כיוון הרוח"

טוטי, שרמז בעבר כי הוא עשוי לחזור לנבחרת, נשמע פחות בטוח היום. "לא יכולתי לשחק בעונה שחלפה גם בקבוצתי וגם בנבחרת, אני אשקול את צעדי בנושא יחד עם ג'יג'י ריבה ודונאדוני", אמר טוטי. בארץ המגף הציעו כי טוטי ישחק רק במשחקים החשובים, ומי שהביע את ההתנגדות לכך היה סגן נשיא ההתאחדות האיטלקית, שחקן העבר המהולל דמיטריו אלברטיני, שאמר כי סידור כזה יפגע בכבודם של שאר שחקני הנבחרת.

"אני לא מתרשם מדבריו", הגיב הבוקר (שלישי) טוטי לדברי אלברטיני, "הוא משנה את דעתו לפי כיוון הרוח. כמו רבים אחרים, הוא מדבר בלי לדעת את הפרטים". חוסר כבוד? חכו, יש עוד. "אני לא יודע למה הוא אמר מה שאמר", המשיך טוטי לתקוף את אלברטיני, "אולי בהתאחדות הורו לו לדבר כך. בכל מקרה, הוא בכלל לא מעניין אותי". נו, עכשיו נחכה לראות מי מהשחקנים באיטליה יצטרף למחאתו של טוטי. הציפיה היא שאת הכפפה ירימו מן הסתם שחקנים בכירים כמו ג'נארו גאטוסו וג'יג'י בופון, שידועים ככאלה שלא שומרים דברים בבטן.

במהלך המחאה שלו, טוטי ודאי שמח לפגוש ברומא את הרכש הטרי של המועדון, לודוביק ז'יולי. הצרפתי עבר את הבדיקות הרפואיות, ויערוך היום (רביעי) את אימון הבכורה שלו במדי הג'יאלורוסי. שחקנה של ברצלונה הגיע מברצלונה תמורת 4.5 מיליון דולר, וישחק בשלוש השנים הקרובות באולימפיקו.

"הוא סירב להצעותיהן של שש קבוצות אחרות, ולהצעות של 12 מיליון דולר, אבל הוא בחר ברומא", אמר סוכן השחקנים המפורסם אנסטו ברונזטי. אל תגחכו, ז'ולי הצהיר לא אחת בעברו כי חלומו הוא לשחק בסרייה A.

מילאן הפסיקה לחלום על אטו

מילאן תיאלץ לוותר על רצונה לראות את סמואל אטו במדיה. הרוסונרי התכוונו להציע לברצלונה סכום כספי עבור החלוץ הקמרוני, אולם הקטלונים סירבו לשמוע על כך, והבהירו כי אטו נשאר בשורותיהם. גם הצעה של יותר מ-50 מיליון דולר לא עשתה רושם על ההנהלה בקאמפ נואו, ונשיא בארסה. "אטו לא למכירה. בעונה הקרובה הקו הקדמי של ברצלונה יכלול את הכוכבים תיירי הנרי, רונאלדיניו, ליאונל מסי ואותו", הצהיר חואן לאפורטה.

אחרי הצהרה כזו, נראה שמאמן אלופת אירופה, קרלו אנצ'לוטי, יתמקד מעתה בהבאתו של הברזילאים אלכסנדר פאטו, או ז'וליו באפטיסטה. בנוגע לפאטו המשימה לא תהיה קלה משום שגם אינטר, צ'לסי, וריאל מדריד בתמונה. באפטיסטה, שהושאל בעונה שחלפה לארסנל, שייך לריאל מדריד, והביע את רצונו לשחק בסן סירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully