וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההצעה מק.פ.ר לא מעניינת"

18.7.2007 / 13:33

עמוס לוזון טוען כי העניין שמביעה הקבוצה האנגלית בעומר גולן אינו רלוונטי, משום שמדובר בהשאלה. "יורופקאר" תאמץ את הקבוצה

קבוצת קווינס פארק ריינג'רס (ק.פ.ר) מליגת המשנה באנגליה מעוניינת בעומר גולן. הקבוצה של המנג'ר ג'ון גרגורי, בה עשוי לשחק בעונה הבאה גם בן סהר כמושאל מצ'לסי, שלחה מכתב רשמי להנהלת מכבי פתח תקוה בו היא מבקשת לשאול את גולן לתקופה של שנה אחת.

על פי המכתב מציעה הקבוצה הלונדונית לרכוש את גולן בסכום שככל הידוע יעמוד על שני מיליון דולר, במידה ויגלה יכולת טובה במדיה בעונת ההשאלה. המגעים לעיסקה נעשו בתיווכו של הסוכן דייויד אבו, המיודד עם גרגורי, שיצר את הקשר בין המנג'ר האנגלי לנשיא מכבי פתח תקוה, עמוס לוזון.

כזכור היה מועמד גולן להצטרף בעבר לשפילד יונייטד, אך הפציעה הקשה ממנה סבל מנעה זאת ממנו. בקיץ האחרון הפך לשם הכי חם בשוק ההעברות המקומי, ואחרי שסיכם את תנאיו במכבי תל אביב ומשך התעניינות עזה גם ממכבי חיפה והפועל תל אביב, בחר לבסוף להישאר במכבי פתח תקוה.

כתבתנו לי בוץ מוסיפה שמכבי ת"א כבר הבהירה בעבר כי תגיש תביעה נגד השחקן ונגד מכבי פ"ת במידה וגולן יעבור לקבוצה אחרת בארץ או בחו"ל. הבעלים המיועד של מכבי רוני מאנה לא התרגש מהידיעה, ואמר לוואלה! ספורט: "אנחנו דווקא בעד שישביחו לנו את השחקן, ונשמח אם זה יקרה. אנחנו מאחלים לעומר בהצלחה ומקווים שישיג חוזה טוב".

"אם תגיע הצעה למכירה - נמכור"

במסיבת עיתונאים שכינסה הנהלת מכבי פתח תקווה, אמר נשיא המועדון, עמוס לוזון, כי ההצעה מק.פ.ר האנגלית, בנוגע להשאלת עומר גולן לעונה, אינה רלוונטית. "ההצעה היא רק להשאלה וזה לא מעניין אותנו. אם תגיע הצעה למכירה, נמכור ". לוזון הוסיף כי המטרה של הקבוצה היא לצרף שלושה זרים איכותיים שיצעידו את הקבוצה לאחד מארבעת המקומות הראשונים.

עוד במסיבת העיתונאים, הקבוצה הודיעה על הסכם אימוץ עם חברת "יורופקאר", שצפוי להניב הכנסה של מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות. בהמשך לפרסום בוואלה! ספורט, המאמן יוסי מזרחי אישר כי הקשר אסי משיח שוחרר מהקבוצה. בקשר מעוניינות בין היתר הפועל כפר סבא, מכבי הרצליה והפועל קרית שמונה.

הקבוצה תמריא לפנות בוקר למחנה האימונים בהולנד, שם תקיים מספר משחקי ידידות ותבחן מספר שחקנים זרים. עד כה לא הצליחה הקבוצה להסדיר את הגעתו של הבלם, אריק אג'יפור, לישראל. ספק אם הבלם יוכל להגיע למחנה עצמו.

אתמול התארח השוער אוהד כהן בפורום האוהדים. השוער שיבח את עבודת מאמנו האישי, יוסי קטיפה. כהן נשאל לגבי הצעות שקיבל בתחילת העונה מהקבוצות הגדולות והשיב: "רציתי לעבור, לא אשקר, אבל נתקלתי בסירוב מוחלט. הקבוצות לא מתלהבות להיכנס למשא ומתן עם מכבי פ"ת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully