וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרור בנתק עם הפועל ת"א, מכבי מסתכלת בעניין

לי בוץ

18.7.2007 / 23:14

הקשר הצעיר סירב לחתום על חוזה מחודש שהוצע לו ויישאר בארץ, מכבי ת"א עשויה לקפוץ על המציאה. ליאור אסולין חתם ל-5 שנים

עידן סרור, קשרה הצעיר של הפועל ת"א, שחזר השנה לוולפסון לאחר שנת השאלה בהפועל פ"ת, לא ייצא היום (רביעי) עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה. זאת לאחר שסרור סרב לחתום על חוזה מחודש שהוצע לו על ידי המועדון ובשלב זה, כאמור, הוא יישאר בישראל.

משה בוקר מ"הארץ" מוסיף: מי שעשויה לקפוץ על המציאה, היא מכבי תל אביב שמעוניינת בשחקן. מאמן מכבי, אלי כהן, עוקב זה זמן אחרי סרור ונראה כי מכבי עתידה להציע לשחקן חוזה לשלוש שנים, ואף תהיה מוכנה לרכוש את כרטיס השחקן שלו מהפועל או באמצעות הוועדה למעמד השחקן.

דהאן אמר אתמול: "עידן לא יטוס למחנה האימונים של הפועל תל אביב, ואנחנו בודקים את כל האפשרויות. עידן לא יו-יו של אף אחד. נכון לעכשיו הוא נשאר בארץ".

חדשות טובות מאסולין

החדשות הטובות יותר מגיעות מכיוונו של ליאור אסולין, אשר את עסקת הרכישה שלו השלימה הפועל ת"א הבוקר. האדומים רכשו את כרטיס השחקן של אסולין בסכום שמוערך ב-600 אלף דולרים, והחלוץ חתם באופן רשמי על חוזה לחמש שנים במועדון.

"הגעתי למועדון גדול, ואני מקווה מאוד שנעשה מחנה טוב ונחזור ביחד מגובשים וטובים יותר", אמר אסולין. "עד עתה זה נראה טוב, הגיעו שחקנים מצוינים ואני מקווה שנתחבר ושהקבוצה תהיה טובה לאורך זמן".

שי אבוטבול, שסוחב פציעה טורדנית בקרסול עוד מהעונה שעברה, המריא אתמול למילאנו על מנת לקבל זריקה מפרופסור מרטנס. במידה והכל יילך כמתוכנן, הקשר יצטרף לקבוצה באוסטריה.

בדומה למקרה גילי ורמוט, אמש התברר כי סלים טועמה, שעבר בקיץ לסטנדרד ליאז', טרם קיבל את השחרור הרשמי שלו מהפועל ת"א ולכן לא יוכל לפתוח את העונה בליגה הבלגית במדי קבוצתו החדשה. בהפועל הבהירו כי הקבוצה טרם קיבלה את התשלום על שחרורו של טועמה וכאשר תקבל אותו, יישלח השחרור לקבוצה הבלגית כמתוכנן.

בינתיים, מי שקיבלו את השחרור הבינלאומי מהפועל הם אליניב ברדה וזיטו אוגבונה שעזבו את וולפסון הקיץ לטובת גנק הבלגית וקלוז' הרומנית בהתאמה. האדומים העבירו היום להתאחדות לכדורגל את הטפסים הנדרשים וצמד החלוצים יכולים לפתוח את העונה עם קבוצותיהם החדשות ללא בעיות.

יגאל אנטבי: "אני בטוח שנחזור מגובשים יותר. יהיו לנו משחקי אימון טובים ואני גם מקווה שנחזור טובים יותר. עד עכשיו היה לנו רק משחק אימון אחד וקשה לדעת מה קורה".

מאמן האדומים גיא לוזון הביע שביעות רצון מהסגל שעומד לרשותו. "אני מרוצה מההחתמות שעשינו עד כה, החתמנו את כל מי שרצינו", אמר. "חסר לנו רק חלוץ וקשר קדמי להשלמת הסגל, אבל אין עלינו לחץ. כשנמצא את השחקנים המתאימים, נחתים אותם". על הישארותו של עידן סרור בישראל, אמר המאמן: "הפועל ת"א כמערכת רוצה לבנות את עצמה לטווח ארוך, כולם יהיו פה שנים רבות, זה מועדון טוב וגדול וגם סרור יהיה איתנו".

* בכורה מוצלחת לאליניב ברדה במדי גנק הבלגית. היראשלי כבש את שער הניצחון ב-0:1 על פורטו החזקה בדקה ה-14.

עדכון ראשון: 18.7.07, 13:10
עדכון אחרון: 18.7.07, 23:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully