וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר הפסידה ללבסקי

אסף שקד

18.7.2007 / 19:09

הקבוצה הבולגרית ניצחה את הירושלמים 1:3 במשחק אימון. חניכיו של שום עלו ליתרון משער של טוטו תמוז, אבל איבדו את המומנטום בהמשך. זנדברג ויצחקי לא שותפו

בית"ר ירושלים התמודדה הערב (רביעי) עם לבסקי סופיה במשחק האימון השני שלה, במסגרת מחנה האימון באוסטריה. בדקה ה-12 מסר מגנה החדש של בית"ר, כריסטיאן אלברז, כדור לטוטו תמוז, וזה חדר לרחבה ומשמונה מטרים העלה את בית"ר ליתרון 0:1. עד אותו שער שלטה בית"ר במשחק, אך מיד לאחריו הורידה הילוך ואיפשרה לבולגרים לתפוס פיקוד.

בדקה ה-26 הקשית חלוץ סופיה דומובצ'יסקי מעל קאלה והשווה ל-1:1. במחצית ביצע יצחק שום שלושה חילופים: דוד אמסלם, חן עזריאל ותומר בן יוסף נכנסו למגרש והחליפו את עמרי אפק, אריק בנאדו ועמית בן שושן. בדקה ה-64 עלתה לבסקי ליתרון 1:2, כאשר חלוץ סופיה בעט ממרחק 16 מטרים והכניע את קאלה. בדקה ה-83 קבעה לבסקי את תוצאת המשחק, 1:3, כשאוגיאנוב קיבל כדור רוחב ולא התקשה לדחוק פנימה מקרוב. מיכאל זנדברג וברק יצחקי לא שותפו בגלל פציעה.

הרכב בית"ר: טברטקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו (דוד אמסלם, 46), גל אלברמן, עידן טל, דרק בואטנג, עמרי אפק (דוד אמסלם, 46), עמית בן שושן (חן עזריאל, 46) וטוטו תמוז.

* יריבתה של בית"ר במוקדמות ליגת האלופות, קופנהאגן, הפסידה 1:0 לנורדסיילנאד במשחק במסגרת הליגה הדנית.

חום כבד ומגרש רעוע

החום הכבד השורר באוסטריה גרם לצוות המקצועי לוותר לשחקנים על אימון הבוקר שהיה מתוכנן להיום (רביעי), והשחקנים זכו לזמן חופשי עד למשחק. המשחק התקיים בעיירה לינדבורן, המרוחקת כ-100 קילומטרים מהמלון של הקבוצה.

אתמול במהלך אימון הערב נפצע הקשר אבירם ברוכיאן ברגלו, ונאלץ לנטוש את האימון. בצוות הרפואי של הקבוצה סיפרו כי הפציעה נבעה בין היתר מאיכות המגרש הירודה, ושחקנים ותיקים בקבוצה אף לא היססו לומר: "המגרש בבית וגן שהיה לפני שלוש שנים טוב יותר מזה".

שחקן נוסף שלא התאמן אתמול באופן מלא הוא זנדברג. השחקן חש אתמול במתיחה באזור שריר התאומים ובצוות המקצועי הוחלט להפחית את העומסים על מנת לא להחמיר את הנזק.

שלשום קיבל השף של הקבוצה, רונן כהן, הצעה לשמש כשף של קבוצת הכוכב האדום בלגרד, ואף הוצע לו סכום של כ-7,500 דולר תמורת השבוע הקרוב, אך השף, שהפך בחודש האחרון לאוהד בית"ר, דחה את ההצעה בנימוס, "יש לי מחויבות ענקית לבית"ר, הקבוצה הזאת נכנסה לי עמוק ללב ואני לא מחליף אותה תמורת שום הון שבעולם", אמר רונן כהן לבית"ר.נט. "הודעתי לסרבים שאני מעריך את הפנייה שלהם, אבל אין שום סיכוי שאעבור לבשל להם". הפרט המעניין הוא, שהקבוצה הסרבית רצתה מהשף שיכין עבורה אוכל כשר, למרות שבשורותיה אין אף שחקן יהודי.

טל מתלהב מעזריאל

עידן טל התלהב מביצועיו של החלוץ הצעיר חן עזריאל במחנה ואמר לבית"ר.נט: "חן שחקן מעולה, יש לו כל מה שחלוץ צריך והוא אחד הכישרונות הגדולים שראיתי. אם הוא ימשיך להתקדם הוא ירשום לעצמו הצלחה גדולה, מהשבוע שאני איתו כיף מאוד לשחק איתו והרצון שלו להצליח יוביל אותו קדימה". עזריאל עצמו אמר לבית"ר.נט: "אני נהנה מכל רגע שאני כאן. אני נמצא כבר כמה שנים במחלקת הנוער של בית"ר והחלום תמיד היה להגיע לקבוצה הבוגרת ולהשתלב בה. עם המון אמונה ורצון אני רואה את החלום הזה מתגשם. היו לי עונות נפלאות בקבוצת הנוער עם חברים נהדרים, לא סתם זכינו בדאבל, פשוט היינו טובים יותר. עכשיו זה שונה, אתה כבר לא כוכב כמו בנוער ואתה צריך להוכיח את עצמך בכל אימון ואימון. בית"ר ירושלים זה הבית שלי וכמו כל שחקן שעולה מהנוער אני רוצה להצליח כמה שיותר בקבוצה הבוגרת".

ברק יצחקי חזר אתמול להתאמן, ונראה שהחלים מהפציעה ממנה סבל בכתף. "אני לאט לאט מחלים מהפציעה בכתף וגם מהניתוח שעברתי", אמר יצחקי לבית"ר.נט. "חסרים לי אימונים על מנת להיכנס לכושר, אבל אני מאמין שעד קופנהגן אני אהיה כשיר ואוכל לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully