וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה של ג'רמי

18.7.2007 / 11:47

תנועה לא חוקית של ג'רמי אקארדו, המגיש של טורונטו, סייעה ליאנקיז לנצח 2:3, ולגלח עוד מההפרש של בוסטון. המטס חבטו בפיבי

ניו יורק יאנקיז - טורונטו 2:3

לפעמים בחיים צריך מזל. רובינסון קאנו חבט את הסינגל המנצח מידי קייסי ג'נסן באינינג העשירי, אבל הסיפור של המשחק הזה מגיע בתשיעי. במצב של 1:2 לטורונטו הצליחו הבלו ג'ייז לפסול את מיגל קאירו, שרץ לבסיס הבית בגלל שיקול דעת מוטעה של מאמן הבסיס השלישי של ניו יורק, לארי בואה. מלקי קבררה, שעמד על הבסיס הראשון, התקדם בזכות המהלך לבסיס השני, ואז גנב את השלישי. במצב הזה הגיש ג'רמי אקארדו לג'וני דיימון, ועשה תנועת BALK - תנועה לא חוקית שנועדה כדי לבלבל את השחקנים שעל הבסיסים. במצב כזה, כל רץ מתקדם בסיס אחד אוטומטית, כשבמקרה הזה קבררה התקדם מהבסיס השלישי הביתה והשווה את התוצאה. אחרי כך בא הסינגל של קאנו. "ראיתי הרבה דברים מטורפים, אבל כזה דבר עדיין לא ראיתי", אמר רוי האלאדיי, שהגיש מצוין שבעה אינינגים, במהלכם חישמל שישה חובטים. שבעה ושבעה לאנדי פטיט, ניצחון ללואיס ויזקאינו.


בוסטון - קנזס סיטי 9:3

הניצחון של היאנקיז וההפסד של הרד סוקס מיקם את ניו יורק במרחק של שמונה משחקים בלבד מבוסטון. התקפת הרד סוקס הושבתה מול האין הגשה של הרויאלס, כשג'ימי גובל זוכה בניצחון למרות שנכנס במצב של יתרון והגיש 0.2 אינינגים בלבד. הפסד לטים וייקפילד, שלוש חבטות לאלכס גורדון ולטוני פניה בקנזס סיטי.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 5:6

ריאן גארקו עשה לו מנהג קבוע - להיות הקלאץ' של קליבלנד. בובי "ארבע לאפות ביום" ג'נקס עשה לו מנהג קבוע - לשבור שמירה לפחות פעם בשבוע. השניים נפגשו באינינג התשיעי, ביתרון 3:5 לקליבלנד, ואחרי הומר של גארקו זה כבר היה 5:5. אחר כך, באינינג ה-11, גארקו חבט גם לסינגל המנצח על דוון דיי. רפאל בטנקורט זכה בניצחון, הומר מספר 16 לג'רמיין דיי בשיקגו.


טמפה ביי - לוס אנג'לס איינג'לס 3:8

האיינג'לס לא בפורמה מדהימה מאז האולסטאר, והתפרקות של ארווין סנטנה באינינג החמישי, עם חמש ריצות חובה מהשבע שספג, העניקה לג'יימס שילדס (שבעה אינינגים) את הניצחון. רק שלמזלה של אנהיים...


סיאטל - בולטימור 8:3

... סיאטל הפסידה, ובתוצאה זהה, וגם אצלה נראתה התפרקות של הפותח, כשפליקס הרננדז הרשה באינינג השישי הומר בן שלוש ריצות לג'יי גיבונס. אינינג אחד אחר כך שמו האוריולס עוד חמש ריצות על הלוח וסגרו עניין. שישה אינינגים לג'רמי גאת'רי בניצחון, הרננדז עם ההפסד. קנג'י ג'וג'ימה רשם הומר במארינרס.


מינסוטה - דטרויט 1:0

משחק ברמה של פלייאוף במטרודום העניק לנייט רוברטסון ניצחון על מאט גארזה, כששניהם גומאים שבעה אינינגים מצוינים. מגליו אורדונייז עם הסינגל המנצח באינינג השישי, טוד ג'ונס עם שמירה מספר 24 העונה.


אוקלנד - טקסס 11:4

האייז ממשיכים להתרסק עם הפסד שמיני ברציפות, ולפחות כרגע נראה כי הקסמים של בילי בין לא יעזרו. משחק גדול של מייקל יאנג, עם חמש חבטות, חיסל את הריינג'רס, כשהומר של ג'ק קאסט באייז לא עוזר להם. ווילי אייר עם הניצחון, צ'אד גאודין עם ההפסד.

הווארד צוחק אחרון

לוס אנג'לס דודג'רס - פילדלפיה 15:3

ריאן הווארד התעורר וחבט לשני הומרים, כשהפיליז סיימו סופשבוע אומלל/מבדח מבחינתם עם ניצחון ענק על מוליכי המערב. ארון רוואנד ופאט ברל חבטו להומרים משלהם, והעניקו לג'יי די דרבין ניצחון קל. מארק הנדריקסון הוכה קשות בדודג'רס.


סן דייגו - ניו יורק מטס 7:0

ג'ייק פיבי, אולי המגיש הטוב ביותר ב-NL העונה, עלה לגבעה כדי להשתיק את המטס, אבל מול עמד אורלנדו הרננדז, שעם שבעה אינינגים מצוינים וארבעה טיגונים, החזיק את המשחק מאופס, עד ריצת היתרון של ניו יורק באינינג הרביעי, שפתחה את הברז והביאה לניצחון משכנע. שישה אינינגים, חמישה חשמולים והפסד לפיבי, שתי חבטות לכל אחד מהקרלוסים, בלטראן ודלגדו.


וושינגטון - יוסטון 4:2

המשחק הזה לא היה ראוי לתשומת לב יתרה אלמלא השיבה של בראד לידג' לעמדת הקלוזר של יוסטון. לידג' חזר למקום שממנו סולק בתחילת העונה, כדי לרשום שמירה ראשונה. "האדרנלין עבד, זה הרגיש טוב", אמר לידג', ששמר על הניצחון של כריס סמפסון. האנטר פנס וקרלוס לי חבטו להומרים, טים רדינג עם ההפסד ורוני בליארד וריאן צימרמן הטיסו את הכדורים רחוק לנשיונאלס.


מילווקי - אריזונה 2:3

עוד ניצחון חשוב ודחוק לברוורס, שניצלו גם את ההפסד הביתי של שיקגו קאבס והחזירו את היתרון בראש המרכז ל-4.5 משחקים. קלאודיו ורגאס הגיש חמישה אינינגים וניצח, פרנסיסקו קורדרו שמר בפעם ה-30 העונה וטוני גרפאנינו חבט להומר שביעי. יוסמיירו פטיט עם ההפסד.


פיטסבורג - קולורדו 6:2

הרוקיז ממשיכים בעונה המוצלחת שלהם, כשגוש פוג מתעלה נגד קבוצתו לשעבר, משליך שבעה וקוצר חמישה. שיין יומן עם ההפסד, הומר לנייט מקלאות' מפיטסבורג.


פלורידה - סט. לואיס 0:4

אצל הקרדינלס מנצחים יום כן, יום לא. היום לא. המשוחרר השני מהסגל של ואן באסטן, ריק ואן דן הרק, שפך שישה חובטים בחמישה אינינגים וניצח. בראד תומפסון בצד המפסיד, כשהוא גם שולח את הנלי רמירז לחגוג עם הומר מספר 15 העונה.


אטלנטה - סינסינטי 6:5

למרות שהובילו 0:6, הרדס יצאו כמעט בלי אוויר, אבל דייויד וות'רס שמר על הופעת פנינה של ברונסון ארויו, עם שבעה אינינגים ותשעה חשמולים כוחניים. קאמבק של אנדרו ג'ונס (הומר מספר 18) והברייבס נעצר, וג'ו ג'ו רייס לא מנע מעצמו את ההפסד.


שיקגו קאבס - סן פרנסיסקו 4:2

הריצה המטורפת של הקאביז קיבלה מהלומה קטנה, עם הולכה על בסיסים מלאים של דייב רוברטס באינינג השמיני, שהעלתה את הג'איינטס ל-2:3. משחק כוחני לבארי זיטו, עם שבעה ושמונה וניצחון, בראד הנסי עם השמירה. קרלוס מרמול היה המגיש שנוצח, הומר לדרק לי בשיקגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully