וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי חושקת בפאביו קנאברו

17.7.2007 / 22:01

סוכן הבלם: "זה תלוי בריאל". הכחולים ניצחו 0:1 קבוצה קוריאנית, מוריניו: "כרגע רובן בקבוצה". ווסטהאם מנעה מטבז להיבדק ביונייטד

ז'וזה מוריניו וצ'לסי ממשיכים בהכנותיהם לקראת העונה הממשמשת ובאה, והיום (רביעי) נודע כי מי שעשוי לחזק את הגנת הכחולים הוא לא אחר מאשר פאביו קנאברו, שנכנס לרשימת ההעברות של אלופת ספרד. סוכנו של בלם אלופת העולם איטליה, גאטנו פדרה, טען כי הגיעה לסנטיאגו ברנבאו הצעה כספית עבורו, והוסיף: "כן. הגיעה הצעה מצ'לסי וזה תלוי ברצונה של ריאל מדריד. אנו לא שוכחים שהוא משחק כיום במועדון הכי יוקרתי בעולם".

אמש (שלישי) ניצחו הכחולים 0:1 את הקבוצה הקוריאנית סוון בלווינגס, במשחק אימון. 15 אלף הצופים נאלצו לחזות במשך 80 דקות בשוער היריבה דה הון קים שומר על רשת נקייה מול ההתקפות האנגליות, עד שהגיע דיידה דרוגבה. שון רייט פיליפס מצא את החלוץ מחוף השנהב במרכז הרחבה, דרוגבה הניף רגל ושלח וולה מנצח, שקבע את תוצאת המשחק. ביום שבת תערוך צ'לסי משחק אימון נגד לוס אנג'לס גלאקסי, קבוצתו החדשה של דייויד בקהאם. הקשר האנגלי פצוע בקרסולו ולעת עתה הוא בספק למפגש.

אחרי המשחק התקשורת התעניינה בעיקר בשינויים הצפויים בסגל הקבוצה. "כרגע אריאן רובן הוא שחקן צ'לסי", התייחס מוריניו לחוסר הבהירות האופף את מצבו של ההולנדי בקבוצה, "יש לו עוד שנתיים בחוזה, הוא עובד קשה". התקשורת האנגלית דיווחה כי רובן עשוי לעזוב את צ'לסי, אבל הפורטוגלי מבהיר כי לא יוותר עליו. "תשכחו את הסיפור של רובן. כל היום אתם כותבים שהוא יטוס לריאל מדריד או מקום אחר, בינתיים הוא פה".

ווסטהאם מנעה מטבז לעבור בדיקה גופנית במנצ'סטר

נו, אז מתי קרלוס טבז כבר יהפוך לשד אדום? מנצ'סטר יונייטד תיכננה לערוך לקרלוס טבז בדיקות רפואיות, אבל אמש ווסטהאם הטילה וטו על המהלך. "אין הסכם בין המועדונים בקשר לשחרור טבז", הודיעו הפטישים, וזאת על אף שהנהלת הפרמיירליג הכריעה כי באפטון פארק יקבלו את מרבית העמלה בהעברת השחקן, ולא חברת MSI המחזיקה בשחקן.

הארגנטינאי בן ה-23 טס אמש לאולד טראפורד, אבל לפי החוק באנגליה, עד שהקבוצה לה שייך השחקן לא מאשרת לו לבצע בדיקה פיזית, אסור לו לרוץ אפילו מטר עבור הקבוצה המעוניינת בו. "כל עיסקה עם טבז חייבת להתנהל ישירות מול ווסטהאם", אמר דובר הפרמיירליג, ובעצם מנע מיונייטד אפשרות לעקוף את וטו הפטישים על ידי פנייה לחברת MSI.

* מייקל אואן כבש את שערו הראשון לזכות ניוקאסל מזה 19 (!) חודשים במשחק האימון בו ניצחו המגפייז 1:3 את הרטלפול. אבל גיבור המשחק מבחינת המאמן סם אלרדייס היה ג'ואי בארטון, שהציג מלחמה חסרת פשרות גם במשחק חסר החשיבות בעיצומו של הקיץ. "הוא היה מצוין", אמר ביג סם. "וזה עוד כשהוא רגוע".

* קפטן נבחרת שוויץ, יוהאן ווגל, ששיחק העונה בבטיס ושוחרר ממנה ללא תמורה, צפוי להצטרף לאברטון בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully