וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונזאלס הודח בסיבוב הראשון בלוס אנג'לס

18.7.2007 / 11:01

הצ'יליאני, שדורג ראשון בטורניר, הפסיד לאמריקאי זאק פליישמן (162 בעולם). טניסאית רוסיה נפסלה במהלך משחק בגלל חבטה לקהל

פרננדו גונזאלס, שיוביל בספטמבר הקרוב את נבחרת הדייויס של צ'ילה למפגש מול נבחרת ישראל ברמת השרון, ממשיך להיראות רע. גונזאלס הודח הלילה (בין שלישי לרביעי) כבר בסיבוב הראשון של טורניר לוס אנג'לס (סך פרסים של 525 אלף דולר), בו היה מדורג ראשון, אחרי הפסד סנסציוני 7:6, 6:4 לזאק פליישמן המקומי (מדורג 162 בעולם).

בכיר נוסף שמצא את עצמו מחוץ לטורניר כבר בסיבוב הראשון הוא הארגנטינאי דויד נלבנדיאן, שנכנע לרוסי איגור קוניסטאן (99 בעולם) 7:6, 7:5. המדורג שני, ג'יימס בלייק, נמנע מגורל דומה כשגבר על בן ארצו האמריקאי פול גולדשטיין 5:7, 4:6.

רודיונובה נפסלה בגלל חבטה לקהל

מקרה נדיר ביותר התרחש בטורניר הנשים בסינסינטי, בו נפסלה הטניסאית הרוסיה אנסטסיה רודיונובה במהלך משחקה מול הגרמניה אנג'ליקה קרבר. במצב של 6:4, 4:6, 0:1 לטובת קרבר חבטה רודיונובה בכדור בזעם לכיוון כמה אוהדים בקהל שהריעו לקרבר, והשופט בתגובה הפסיק מיידית את המשחק וקבע ניצחון טכני לגרמנייה.

רודיונובה ההמומה מחתה על ההחלטה: "אני בהלם, ואני עדיין לא מבינה מדוע הופסק המשחק ללא כל אזהרה. לא פגעתי באף אחד, לא זרקתי את המחבט שלי או משהו".

המדורגת ראשונה בטורניר, אנה צ'קבאדזה הרוסיה, נקלעה לפיגור מדהים של 4:0 במערכה הראשונה במשחקה בסיבוב הראשון של הטורניר (על סך 175 אלף דולר) מול טטיאנה פוצ'ק, אבל התאוששה וניצחה בקלות את 12 המשחקונים הבאים בדרך לניצחון 4:6, 0:6. המדורגת שניה בטורניר, פטי שנידר, גברה בסיבוב הראשון 2:6, 5:7 על מוניק אדמצאק האוסטרלית.

* לינדסי דאבנפורט בת ה-31, שילדה בחודש שעבר, הודיעה כי היא שוקלת קאמבק למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully