וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה וקרית שמונה נפרדו בתיקו 0:0, יאמר הקפיא את התקציב

שחקנים בקבוצה על החלטת הבעלים להקפיא את התקציב לחיזוק הסגל: "בסיום העונה שעברה הוא נתן לנו הרגשה שהקבוצה תתחזק"

הלם תדהמה ואכזבה בקרב רבים משחקני הקבוצה בעקבות הודעתו של הבעלים דניאל יאמר אתמול (שלישי) על הקפאת חיזוקה של הקבוצה. שחקן בכיר בקבוצה אמר לוואלה! ספורט: "חבל מאוד שדני החליט את מה שהחליט. במסיבה בהרצליה בסיום העונה דני נתן לנו הרגשה שהקבוצה תתחזק באופן משמעותי ונהיה גורם בעונה הבאה בצמרת של הכדורגל הישראלי. אין לי ספק שעטר עשה הכל על מנת לחזק את הקבוצה במקומות הנכונים וחבל שהקבוצה עד היום לא הצליחה להחתים חלוץ, שזה מה שהקבוצה זקוקה לו באופן דחוף".

בקרב רבים משחקני הקבוצה קיימת תחושה קשה ערב יציאתה למחנה האימונים. שחקנים רבים מעידים על כך שהעובדה שהקבוצה טרם התחזקה מטרידה את ראובן עטר, שמתקשה בימים האחרונים להסתיר את דאגתו. גורם בקבוצה: "ברור שראובן מאוכזב, ובעיקר מוטרד מהעובדה שהקבוצה יוצאת למחנה האימונים לא בסגל שהוא היה רוצה לראות. ראובן, עם הניסיון העשיר שיש לו בזירה האירופאית כשחקן, רצה מאוד לנצל את הנסיון שלו ולהגיע למאבקים במסגרת האירופאית מוכן כדי לייצג את המועדון בצורה מכובדת אחרי שנים שהקבוצה לא שיחקה במעמד הזה".

במהלך מחנה האימונים ייפגשו הבעלים דניאל יאמר, ראשי המועדון והמאמן ראובן עטר ביחד עם הצוות המקצועי ויתקיים דיון על חיזוק הקבוצה, שם ככל הנראה ינסה עטר לשכנע את הבעלים לשנות את החלטתו ולהפריש תקציב לחיזוק הקבוצה בחלוץ זר ובשני ישראלים נוספים. על פי הידוע צפויים להגיע שחקנים זרים להיבחן בקבוצה, זאת בהנחה שהבעלים יאשר את חיזוק הקבוצה.

מכבי נתניה שצפויה לקיים ארבעה משחקי אימון, חלקם מול קבוצות מהדרג השני בסלובקיה, צפויה גם לפגוש את קבוצה השניה של דניאל יאמר - סנץ. שחקנים בקבוצה הביעו את מורת רוחם לנוכח העובדה שלא נמצאו יריבות מדרגים בכירים יותר.

גורם נוסף בקבוצה אמר: "לא בטוח שההחתמה של מעוז סמיה אתמול תרגיע את ראובן, וגם לא בטוח בכלל שראובן מכיר את השחקן". סמיה יצטרף לאימוני הקבוצה לקראת סוף השבוע, או בתחילת השבוע הבא, כשהקבוצה תצא למחנה האימונים.

משחק האימון שקיימה מכבי נתניה מול הפועל קרית שמונה נפרדו הקבוצות בתיקו ללא שערים. נתניה הציגה יכולת דלה ולא משכנעת, והיא רחוקה מאוד מלהיות מוכנה למאבקים שלה במסגרת האירופאית. ביום שישי תשחק נתניה במשחק שני ואחרון מול הכח רמת גן, ערב יציאתה למחנה האימונים.

שחרורו הבינלאומי של הקשר מאוריסיו סוליס מקבוצתו בחו"ל התקבל אתמול בלילה בפקס במשרדי המועדון במכבי נתניה. חוזהו של השחקן יופקד בימים הקרובים ברשות לבקרת תקציבים ויעבור באופן רשמי בהתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully