וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלפון: "נותרתי חסר כל"

כרמל בן-צור

18.7.2007 / 1:09

בבקשה להכרזתו כפושט רגל שהגיש לבית המשפט ציין פליקס חלפון כי חובותיו מגיעים לסך של כ-4.3 מיליון שקל, וכי יש לו תשעה נושים

הכדורגלן פליקס חלפון הגיש לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה למתן צו כינוס ולהכרזתו כפושט רגל. לטענת חלפון, חובותיו מגיעים לסך של כ-4.3 מיליון שקל, ויש לו תשעה נושים ו-14 תיקים בלשכות ההוצאה לפועל.

חלפון, שחקן נבחרת ישראל לשעבר, הורשע בהברחת סמים לישראל ונידון לארבע וחצי שנות מאסר - שסיים לרצות לפני כשנה. לטענתו, הסתבכותו הכלכלית התחילה בעקבות השקעה בעסק שכשל.

בבקשה נטען כי מאז שחרורו מהכלא לא נותר לחלפון כל רכוש, וכי כיום הוא מתגורר בדירתה של אחותו בראשון לציון. "אין לי כסף לשכור דירה חדשה", נאמר בבקשה, "אין לי רכב, אני משלם דמי מזונות בסך 2,500 שקל לשתי בנותי, אין לי כסף למחיה ובעצם נסמך אני על טוב לבה של אחותי, בני משפחה וחברים המסייעים לי להשתקם".

חלפון הוסיף כי "עורכי דין של הבנקים רודפים אחרי ולא נותנים לי מנוח. משכורתי הדלה מראשון לציון (קבוצת כדורגל בליגה השלישית שחלפון משחק בה - כ.ב.צ) עוקלה, נושים הגיעו לביתה של גרושתי לחפש אחרי, וכל שנותר לי הוא לפנות להליך זה, למען אוכל לשקם את חיי".

חלפון כותב בתצהיר שצירף לבקשה כי הפרשה התחילה ב-2000, אז החליט לחפש עיסוק נוסף שיפרנסו לאחר שיפרוש ממשחק פעיל. חלפון בחר לנסות ולהשתלב בעולם העסקים. לדבריו, היה לו חשוב למצוא עסק שיסייע לו ולמשפחתו לשמר את רמת החיים שנהנו ממנה כשהיה כדורגלן מצליח.

לאחר שבדק אפשרויות עסקיות שונות, חלפון רכש זכויות בעסק למכונות שתייה. במסגרת זו הוא קנה זכויות ב-30 מכונות שתייה בעלות של כ-90 אלף שקל, ובהמשך רכש קו מכונות חדש בעלות של 900 אלף שקל. לטענת חלפון, תחילת הפעילות היתה מוצלחת, ואולם העסק הפך לפחות ופחות רווחי - ובכל חודש הוא נאלץ לתרום מכספו הפרטי לעסק. חלפון כתב כי לאחר שחסכונותיו נגמרו, הוא נאלץ לקחת הלוואות בשוק האפור לכיסוי ההוצאות השוטפות. בנקודה זו התחילה ההידרדרות הכלכלית שלו, וחלפון הפך לחייב בשוק האפור בסכום של כמיליון שקל.

מצב דברים זה, לטענתו, הוביל אותו בקיץ 2003 לבצע את עסקת הסמים שהובילה להרשעתו ולמאסרו. בבקשה הוא מציין כי לאחר כניסתו לבית הסוהר נסגר העסק, ומאז הוא איננו פעיל. כל הציוד של העסק, ובכלל זה מכוניות, מכונות שתייה וציוד נלווה, הושארו לשותפו ושימשו לכיסוי החובות בשוק האפור. לדברי חלפון, נכון להיום לא נשאר כלל ציוד בעסק, והוא עצמו הפך לחסר כל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully