וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: במעמד חד צדדי

17.7.2007 / 22:49

בית שמש גברה על נתניה פעמיים - 3:17 עם 13 ריצות באינינג הראשון, ו-7:8 במשחק השני. ת"א דרסה את רעננה 2:12, מודיעין-פ"ת 2:3

בית שמש בלו סוקס הגדילה היום (שלישי) את יתרונה בפסגה לשני משחקים, לאחר דאבל הדר מוצלח מול נתניה טייגרס. במשחק הראשון הושגה הכרעה ללא תנאי כבר באינינג הראשון, כשהגרביים הלמו ללא רחם במייק קרפלד והטייגרס. קרפלד יצא אחרי שליש אינינג בלבד כשבאמתחתו עשר ריצות חובה, בדרך לתבוסה 17:3. ג'וני לופז, ג'ייסון ריס ודייויד קריימר התכבדו בהומרים, ניצחון קל לג'ייסון בנסון.

במשחק השני הסיפור היה שונה. שתי הקבוצות רשמו שלוש ריצות באינינג הראשון, והטלטלת נמשכה והגיעה ל-7:7 בתשיעי, עד שאריק הולץ חבט להומר וטאטא עבור בית שמש את הטייגרס עם 7:8 ו-0:2 בסיכום היום. סקוט ירמאקוביץ', המשחק בכל העמדות בבית שמש, נכנס כמגיש מחליף וקצר את הניצחון, רמון רודריגז חבט, אמנם, להומראן בנתניה אבל גם רשם את ההפסד. ג'וני לופז חבט לשני הומרים במשחק הזה, וכמוהו גם גרג ריימונדו.

תל אביב לייטנינג שיחקה רק משחק אחד, ועשתה בו את שלה עם 2:12 על רעננה. דן רותם צלח ארבעה אינינגים בלבד, ואת הניצחון עבור ת"א קצר ג'ואי שרמן, שהגיש את שלושת האינינגים המסיימים. הפסד ראשון העונה לג'ון ת'ו.

פ"ת פיונירס חסרת המזל שוב נכנעה במשחק צמוד, לקבוצה הכי חמה בליגה, מודיעין מיראקל, כשהנסים עושים את ההבדל בהומראן דרבי אחרי 2:2 בסיום. כל זאת, למרות שבעה אינינגים כוחניים ותשעה סטרייקאאוטים של אבל מורנו. שתי הריצות של מודיעין הושגו בהומרים, של אדאלברטו פאולינו והתשיעי העונה של אלאדיו רודריגז. למודיעין זה היה ניצחון חשוב, שכן גם היא, מהמקום השני, שמרה על פער סביר מהבלו סוקס.

טבלאות וסטטיסטיקות

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 4:14
2. מודיעין מיראקל 5:11
3. ת"א לייטנינג 5:11
4. רעננה אקספרס 12:6
5. נתניה טייגרס 10:5
6. פ"ת פיונירס 13:3


מלך ההומראנס:

1. ג'ייסון ריס (בית שמש) 11
2. ג'וני לופז (בית שמש) 10
3. אלאדיו רודריגז (מודיעין) 9


מגישים - ERA

1. חואן פליסיאנו (בית שמש) - 0.35
2. ארון פריבל (ת"א) - 0.71
3. מאט בנט (מודיעין) - 1.51

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully